Буря емоцій

in Team Ukraine5 months ago

DreamShaper_v7_Abstract_painting_Colors_of_a_storm_of_emotions_0.jpg

Усім привіт! Я продовжую експериментувати. Сьогодні я вирішила опиратися на поп-арт Енді Воргола (чи як дехто каже Андрія Варголи, бо Енді Воргол походить з родини-емігрантів-лемків, а це одна з народностей на території України, самі лемки називали себе русинами). Сама його творчість є доволі суперечливою в контексті того що іноді сучасне мистецтво є аж надто примітивним. Мені, якщо чесно, роботи Воргола не дуже подобаються, але вони є знаковими для своєї епохи і дуже точно відображають дух часу.

Я не планувала спеціально щось робити "під Воргола", просто трапилися на очі схожі експерименти інших людей з ШІ в цьому стилі і я теж так захотіла ☺️. То ж я просто поставила в центр моєї картини "Буря емоцій" красиву рудоволосу дівчину (я ж часто так роблю, помітили? 😊). І оце нейронка для мене ось таке намалювала. Якщо чесно, мені дуже сподобалося. Я не знаю чому, мабуть справді дуже добре передано вибух емоцій, але я б собі таке роздрукувала та повісила у вітальні. Ось так.

DreamShaper_v7_Abstract_painting_Colors_of_a_storm_of_emotions_1.jpg

DreamShaper_v7_Abstract_painting_Colors_of_a_storm_of_emotions_2.jpg

DreamShaper_v7_Abstract_painting_Colors_of_a_storm_of_emotions_3.jpg

Sort:  

Справді дуже гарно вийшло!