Порічки

in Team Ukraine4 years ago

порячки 1.jpg

У нашому саду ростуть порічки, такі кисло-солодкі ягоди червоного кольору (ще бувають жовті порічки). А червоної смородини немає, смородина лише чорна (це, щоб прояснити що є що в українській мові). Я не надто люблю порічки, на відміну від смородини вона не має такого сильного запаху, а листя та гілочки порічок на мають такого вираженого аромату (то ж ви не зварите з них такого ж запашного та смачного чаю, як зі смородини), проте порічка все ж здатна зробити ваш компот дуже смачним, якщо ви кинете трохи цих ягід до фруктів. А ще з порічок смачне варення та вино. Колись я спробувала порічкового вина, це був ні на що не схожий смак, який я навіть не можу описати через те, що це було давно.

порячки 2.jpg

То чим корисні порічки? Ця червона ягода має менше вітаміну C, ніж смородина, проте має у своєму складі в декілька разів більше таких макро- і мікроелементів як залізо та калій, які потрібні для нормального функціонування серця та укріплення судин. А ще в порічках багато йоду, який також дуже важливий для здоров’я людини, і ціла купа різних антиоксидантів, які є профілактикою онкологічних захворювань. Також сирі порічки рекомендують споживати тим, хто хоче схуднути.

Тому коли дозрівають порічки в саду, я беру в руки банку та іду їх збирати, адже не можна допустити, щоб така корисна ягода перезріла і обсипалась на землю.

порячки 5.jpg