Дерева

in Team Ukraine10 days ago (edited)

Привіт Вулик 🌼

Я вирішила написати допис про дерева.
Клумбу залишу на екстрений випадок 😂
Дерево символ роду.
Всі хто цікавиться міфологією знають таке поняття як світове дерево.

А ось такі красиві квітучі дерева, є в моєму місті.

Придивіться в середину цих рожевих квіток, вони неймовірно красивий витвір матінки природи, що містить в собі такі красиві та такі яскраві кольори.

Дивлячись на них я розумію - рожевий таки можна поєднувати з жовтогарячим.
І вони пасують один до одного.
А ось таке дерево я помітила на одній з віддалених вулиць міста.
Помітили чим воно особливе ?

А ось так ?

Я підчитала в одного дуже класного блогера, який не вважає себе блогером, що фотографій багато не буває.

Тож щедро ділюся своїми фото файлами.

А ще в цього блогера, я піддивилася рецензію на одну книгу, і почала її слухати..
Вчора я почула в ній такі слова - від своєї легенди неможна відходити та відмовлятися….

Я сприйняла це за знак.

І з допомогою небес, надіюся знову повернутися в своїх дописах до зірок.
І намагатися тримати курс прямо.

Хоч це важко.
Треба так багато всього перечитати, та занотувати, щоб написати гідний, такої публіки як у вулику, допис про зірку чі сузірʼя.

Все ж вважаю своєю легендою - зірки.
І мені здається, що вони мені підморгують ;)
🥰😍

Я ділилася посиланням на трейлер серіалу «Проблема трьох тіл» ? Саме з цього серіалу я взяла цю фразу, і мені здається, що коли я писала про нього я не поділилася ним…
Перевіряти лінь, тож просто залишу посилання,
Серіал - вогонь.

Ютуб

Всім хорошого та продуктивного тижня. 🌼

Хай процвітає наша ненька Україна ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Sort:  

Все прекрасно в цього серіалу, крім одного - він на нетфліксі :) Напевно доведеться розщедритись на підписку... Найбільше вплинула фраза: "Від творців Гри престолів"

Не дивишся піратські версії ?

https://uakino.club/seriesss/detective_series/20776-problema-3-tl-1-sezon.html

Він справді крутий. І інопланетяни і любов і новітні технології чого тільки не має в ньому і все це гармонічно поєднано між собою.

А ще там є один момент.
Анекдот про Ейнштейна.

Який залишив загадку, на другий сезон. І я тепер - жду продовження з величезним нетерпінням.
Ось це справжній недолік )

Дякую за наводку, візьму на озброєння )