Код символів.

in Team Ukraine3 months ago (edited)

Всім привіт.
Сьогодні розповім про книгу «Код символів».

Wiki

Якщо відверто, то якби ця книга була не в паперовому форматі, я б її закинула.
Вона з паперу тож, я дочитала її та радо опишу вам, ті частини книги, що видалися мені цікавими.
Я не можу сказати , що ця книга фокусується на символах. Хоч вони й згадуються і вказується їх значення та я б сказала, що в ній більше йдеться про важливість символів…

Про те, що вони несуть в собі певну інформацію яку не можна було передати словами, але можна передати через символ.
Та про те, що наша підсвідомість має певний звʼязок з символікою.

wikimedia

В книзі поставлено акцент на архітектурній символіці.
І кожна велична архітектурна споруда описується, як носій космічних сил та теллуричних потоків.
І цим місцям приписується особлива енергетика, і що люди відчувають в них присутність Богів та Spiritus Mundi.

Сакральність цих місць пояснюють пересіченням підземних водних потоків.

Так як різні архітектурні споруди, створені як витвір мистетства вони містять в собі різні форми.
А в кожної форми є символіка.
Ось цю символіку автор описує та додає символіку чисел і кольорів.

Для мене це цікаво.
Тож я поділюся дослівними цитатами з книги.

Коло - вважалося греками фігурою ідеальної форми, прекрасно збалансованою та тою, що представляє собою вічність, без початку та кінця, тому ця фігура і стала використовуватися як символ божественності чі вічності. Інші символічні зображення Бога включають Manus Dei - Всевидяще Око, прообраз якого було єгипетське око Гора, що відображало всемогутність Бога.
Один – символізує єдинство Бога.
Два – подвійну (людську та божественну) натуру Ісуса, а також символізує Старий та Новий Завіт.
Три – широко використовується як символ Святої Трійці.
Чотири - використовується для позначення чотирьох євангелістів, а також квадрат, куб, символізує землю.
П'ять – символізує рани Ісуса.
Сім – містичне число з могутньою силою. Неодноразово зустрічається в Біблії, асоціації зазвичай асоціюється з досконалістю. Це магічна кількість усіх духовних шляхів. Богослови наголошують на важливості семи чеснот і семи смертних гріхів. Сімка є ключовою цифрою у тлумаченні Одкровення Івана Богослова. Тут нам зустрічаються сім зірок, сім золотих свічників, сім послань, сім ангелів семи церков, сім печаток, сім труб, сім чаш гніву. Це число також мало сакральне значення в релігіях усіх народів та цивілізацій, які існували до появи Ісуса месопотамської, єгипетської, грецької, кельтської, римської тощо.

«Цифра сім символізує рух життя у просторі та часі. Сім днів тижня, сім кольорів спектру, сім нот музичної гами нагадують нам про те, що народження та смерть свідчать про вічне життя у вічному становленні».

Тім Уоллес-Мерфі - «Код символів»

Памʼятаєте я писала за сузірʼя Плеяди. Так от воно має ще одну назву сім систер.

Тому співвідноситься з 7-ома кольорами веселки, 7-ома нотами, днями тижня …

( це цікавий збіг, якщо врахувати що в Біблії згадується це сузірʼя)

Сьогодні я зупинюся саме на цій цифрі.
І продовжу пізніше.

А все для того щоб запитати у вас -

Чи можете Ви, згадати казки чі казку в якій згадується це число ?

Я наприклад згадала лише три…
Хто зможе більше ?

Можливо поговоримо про те, що приховано, за цими цифрами….

А є ще планети, котрі видно з Землі. І здається їх також 7… як і основних чакр…

💧
Тім Уоллес-Мерфі - «Код символів»

Sort:  

Білосніжка і 7 гномів
Цветик семицветик
Я тільки дві )

З чарами Все правильно, плюсую +

Я тут згадую козу з козлятами. Лякаюча символіка. Прямо орфейська.

Ти за тих орфіків, що ще з часів Александра і походів на край світу?

Ні. Я з історією на Ви (

Господи ...
Ти серйозно ???

Так. Мають же в мене бути недоліки. 🤔😂😅

В мене їх купа , якщо що )

Не сумніваюсь

Чакрами ?
А кожна чакра має колір веселки, а ще є 7 планет. І кожна типу має свій колір.

Зелена доречі Венера ;)
Якщо цікавить цей колір. 😉

Колір так, стихію так, і навіть символічну тварину. За планету не впевнений

Як називається чакра, котру ти назвала "зеленою"?

Свадхіштхана?

Не впевнена але чомусь думаю що - вішудха.

Блін, зацікавила. Пориюсь в конспектах

А якже вовк і 7 козенят ?
«одним ударом сімох?»

Вовка протікав а за один удар не чув

Храбрый портной. Брати Грімм. Одним ударом сімох мух вбив. 😂

Я теж ці самі згадала. Але мають ще бути…