Король Артур: Легенда меча.

in Team Ukraine2 months ago

wikipedia

Привіт котики-муркотики.
Сьогодні в нашому театрі знову розігрується одвічна бородьба добра зі злом.

Цього разу наша ельфійська арфа зіграє Вам кельтську мелодію, вічної артуріанської пісні, та на новий лад.

Адже Артур у нас сьогодні не простий, а он - в модній дубляночці з нульових.

В нього стильна зачіска, та весь його вигляд показує, що барбершоп для нього не пусті слова, а слова наповнені змістом та сенсом.

скриншот з фільму

Для тих хто в дитинстві викидав зі своїх тарілок з супом моркву, я збільшу зображення - я ціную кожного підписника.

скриншот з фільму

Я певна, що після цього допису, у перукарів будуть клієнти та гроші, а у молодиків стильні зачіски.

І краса врятує світ.
🌍

На постері король Артур стоїть як престижна премія Оскару, впевнений у собі і у своїй чоловічій силі.
Все в тебе вийде, хлопче, адже з тобою Ескалібур 💪

wikipedia

Коли все місто, ходить у темних кольорах - сіра єпоха середньовіччя, наш герой у білому....

Як світлий світязь надії на кращі часи, часи коли буде винайдено Тайд, і пральну дошку…

Погляньте в очі чоловіку зображеному на скриншоті нижче?
Чі впізнаєте у ньому найкрасивішого чоловіка планети?
Найуспішнішого футболіста всіх часів та народів?
Котрий знявся для найпопулярнішого бренду нижньої білизни Кельвін Кляйн?
Жителя туманного Альбіону?
Батька 4-ох дітей?
Чоловіка Вікторії Бекхем?
Девіда Бекхема?


скриншот з фільму

Бекхем у фільмі це вже успіх!

Та це - не весь зірковий склад цього фільму...

Тут ви побачите чарівну русалку з "Піратів Карібського моря",
чія сльоза дає вічне життя...


pirates.fandom

Дивовижна німфа голівуду, прекрасна як квітка лотосу 🪷- Астрід Берже-Фрісбі.

Думаєте це все?

Та зіркова плеяда цього фільму, має не вичерпаний ресурс (хоча достатньо було б і одного Девіда Бекхема) , роль зла в цій кінострічці зіграв сам агент 007, таємничий Джеімс Бондпенсіонер Джуд Лоу.

І коли Ви думаєте, що перлини цього фільму вже названі, я вам скажу ні-ні.

Батька Артура грає той чоловік, якому пощастило зніматися з самою красивою і не перевершеною жінкою - Рейчел Макадамс. Вони складали пару в фільмі "Дружина мандрівника в часі"
На пострі до фільму він лежить на її спині...

Wikipedia

Той момент, він мабуть не забуде ніколи...Така жінка...
Славімо його за це.

Ну Ви розумієте, з таким зірковим складом, неможливо було зняти поганий фільм.

А які там пейзажі....
А як відіграються символи....
Єх...говорити і говорити...
Прекрасний фільм, що надихнув мене на такий прекрасний допис.
Мій колодязь переповнений водою натхнення та симбіозом прекрасних та добрих слів.

Зірки цього фільму, Ви 💘, хоч я й додала трішки сатири, та образити я хотіла лише Д. Лоу, який так прекрасно зіграв, що я повірила, що він зло.

Сяйте на голлівудському небосхилі вічно!

🛟
wikipedia

Sort:  

ООО, когось фільм таки вразив...

Раджу зробити невелику паузу перед тим як спочатку передивлятись ВЕЛИКІ фільми Гая Річі. Бажано в хронологічній послідовності.

До речі, сьогодні екадаші

Я дивилася лише Аладіна.

Холмса треба глянути 👀
Дякую.

Починати треба з цієї

Якийсь бандитизм. То не моє.

не суди по обкладинці, від Артура ти також довго пручалась

Я подивилась його в той же вечір !!!☹️
В когось з нас провали в памʼяті?(
Якщо ти рекомендував його раніше, то я могла пропустити повідомлення, з телефону важко контролювати довгі діалоги. Ноут я набагато рідше використовую.

Або в мене провали, або дежавю.

НЕ суть..., не сприймай все в штики.
Ти питаєш - я направляю, і навпаки.
Вогонь веселку не дасть без води.
Потрібної в русі кріз ці кольори.