Лялька LOL.

in Team Ukrainelast month (edited)

Ось такий подаруночок Дуняша чекала цілу неділю.
Без вмовлянь встати, сама прокидалася цілих 5 «робочих» днів і отримала довгоочікуване.
Ще й порадувала за цей час першим місцем по швидкості читання.
Про яке я дізналася від подруги. Наші діти однокласники.
А моя ж доня сказала, лише, що прочитала 140 слів в хвилину. (Я памʼятаю що я читала в цьому віці 160, тому не подумала, що для теперішнього часу це дуже хороший рівень 😅. Ая-яй мені)

Тому за скромність і дисципліну була нагороджена прекрасною лялькою.

Це колаборація від Lol та Hello kitty.
Лімітована серія до 50 річчя компанії.
Ми давно не купували донечці маленькі Лолки, але цього разу вмовляння були почуті.

Мене здивувало як виросла якість їхніх ляльок.

Відзняти деталі мені не дали) але вони круті і якісні. Чого лише вартий ось цей рюкзачок.

Шапочка, рюкзачок, окуляри і жувальна гумка знімаються.
Надіюсь на те , що сережки ні :)

Взуття довелося шукати в смітнику.
Після фотосесії виявили, що лялька немає взуття 😂

В живу Лола виглядає краще. :)

Sort:  

Крутезна лялька, якби у мене в дитинсиві були такі єххххх. Хоча і барбі раніше також класні були

Так але не було тієї кількості одягу і аксесуарів які можна докупити зараз)))
Ви визвали в мене ностальгію і я знайшла свою Сінді в інтернеті))
В дитинстві вона видавалася кращою.

Моя в червоному )

Мій зараз 147 слів видав. Гарна память на цифри тому запам'ятав точне число..

Я ніколи цим не міг похизуватись, в його віці я і сотню не читав... Стоп. Я в 7 років взагалі четати не вмів. А 100 читав тільки в 5-му класі... Та я впертий, і не боюсь розвивати те, що в мене не виходить :)

5 днів прокидатись самостійно -це мега результат, однієї Лоли замало за такі звитяги

😂 моя теж каже не 140 а 141 😂
Молодець синок 👍
То не Дуні заслуга.
Змусити читати - зіпсувати собі нерви.
Тому Лоли хватить.
Вона і від неї счаслива. Думаю декілька днів не випускатиме з рук.

Ох ці діти...
Це так мило

Щоб носити окуляри, треба не тільки бути розумним, а ще й мати поганий зір.
Ловер ти гарно читав не обманюй.
Де ще міг зіпсувати зір і розуму набратися?
Як не з книг.

Ловер ти гарно читав не обманюй.

Погано, я не обманюю. Який сенс?

Зір я не псував, то подарок від батька, генетичне 🤣

Вся реальність здається розмитою, щось подібне того як я бачу без оптики я описав в своїй розповіді босорки...

А мудрість від спостережень і спілкування з людьми. Люди - найкращі вчителі

Компенсація в середині 🤝