Магнолія. #Fridaypoem

in Team Ukraine11 days ago (edited)

Не відцвітай моя магнолія,
Не покидай моє буття,
Твій цвіт для мене,
Монополія,
за тебе я віддам життя.

Не залишай мене магнолія,
Не покидай моїх очей,
Без тебе, я , моя магнолія,
Не втримаю тягар ночей,

Прекрасні квіти - магія світанку,
Великі пелюстки, цілунок ранку,
Та ніжність, що потрапила до рук,
Для мене ти найперший в світі звук…

Для мене ти неначе - ОМ,
буття і всесвіту псалом…

Благословенна мить твого цвітіння…
Не хай крізь час летить твоє насіння …

Sort:  

Ваш вірш? Дуже гарно написано!

Мій. Дякую 💎✨

Не хай крізь час летить твоє насіння …

Wow such lovely words really enriched my heart; your poem is amazing.

🫀🫀🫀 thanks 🤩

Ого!

Ти ніби не про квітку, а про жінку писала.
Дуже гарний вірш

Дякую.
Я писала про весняну квітку)

Це так мило ...

Уявляла, що пишу лист з зізнанням в коханні Йеннефер.
Тому обрала квітку що своїм кольором нагадує її бузкові очі. Тільки тсссс. То секрет. Не видавай мене бдлск….

( розкусив таки )

Ні в якому разі, пробач, якщо що зайве ляпаю 😅

🤣
Це нормально.
Можна було б і жінці написати ..,
Якби знайшлася якась що надихне, я з задоволенням.