Мене мучає совість.

in Team Ukraine28 days ago

Всім привіт. Зараз 00:26, а я знов не можу заснути, тому, що мене мучає совість, моя дитина наробила стільки скриншотів, а я до допису додала лише один...
Тепер мучаюся, що знецінила працю своєї дівчинки...
А моя квітка, між іншим, ще після тієї не доспаної ніченьки, в яку працювала скриншотером, пішла на навчання.
Треба виправляти помилки.
Тож спершу додам свої скріни з мультфільму "Одноріжка Тельма". А потім донечки.

Це "знімала" я.
Конячий коньюктивіт видався мені таким смішним.
"сміюсь - не можу".


Так само зрезонувала назва - "Старе сідло"


Oсь це нар-джет.
Нар - від слова нарвал ( нарвали - це єдиноріги котрі насправді існують)
А от асоціація з словом Джет одна. Так називали стовп Осіріса.
НАСТУПНИЙ ЗНІМОК ЕКРАНУ...
(я додала для себе....щось він мені нагадує...)

А далі витвори Дуняшечки. Кожному я дам милу назву)))

  • Пара парнокопитних.

  • Парохід Тельма

  • Романтична вечеря

  • Поза "наїздниці"

  • Найкращі букети - букети з вічнозелених президентів.

  • Яйцеріг

  • "Критичні дні Единоріжки"

  • "Критичні дні Единоріжки 2"

  • Стівен Кінг - "Кері"
  • Святі Осли
Sort:  

Клас!!! Сміявся від пуза :)

Мені більш сподобались назви до скріншотів внизу тексту. Респектіще!!!

Було натхнення, дякую ;)