Михайлівський собор. Частина 2.

in Team Ukraine29 days ago (edited)

Минулого разу я зупинилася на тому хто такий архангел Михайло.
Перше що, на мою думку, про нього треба знати -
Він психопомп, та той хто присутній на суді душ.
Хто хоче перевірити вірність моїх слів. Пишіть або дивіться французьку сторінку Вікіпедії, за цього архангела, там є ця інформація)
Нікому не вірте на слово 😎
В книзі «Таємний код символів» я читала, що християнство запозичувало у єгиптян символізм та й ці релігії перегукуються.

Я з цим згодна. Правда завжди одна.

Цікаво, що в давньоегипетських віруваннях також є один психопомп, який також часто зображається з терезами в руках .
(Для справки психопомп це - провідник душі.)

В Вікіпедії описують, що архангел Михайло долає змія/дракона/люцифера, я думаю все ж підкорює.
Адже всі ми знаємо, що світло і темрява це дві половинки одного цілого.

Але це лише мої уявлення про буття.

Мабуть це все, що я хотіла сказати про архангела Михайла.
Але в мене ще залишились фотографії собору.
Подивимось ?

Ось він видніється поміж дерев.

Ось так виглядає з близька.

На території багато вічнозелених ялинок.

Також насаджено багато квітів.
Дуже багато півників (ірисів), троянд, також я знайшла ось таку цікаву лілію.

А ще ось такий цвіт.
Ця квітка великого розміру.

Та найбільше мені сподобалась лавка з шишками (?), звісно після фігури архангела Михайла.

Ось тепер точно все.

💧
Wikipedia
Т. У Мерфі - « Таємний код символів»
3speak

Sort:  

Гарний пост. Психопомп дуже цікаве слово, де ти кажеш його краще подивитись?

Психопомп - https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Psychopompe

Далі перекладач. Беру французькі сторінки тому, що серце Франції - Париж, для мене місто серця та кохання. В якому повно містичних откровень.

Дякую, дуже цікаво та доступно написано. Цікаво, що Бабу-Ягу також вважають психопомпом

Вона ним і є по суті.
Провідник героя (ще й кубок-навігатор дає «по «підсвідомому світу». )
Якщо цікаво можу одну ілюстрацію з казки кинути.
Вона мені нагадує отой кліп про цирк та ляльку.

Звісно цікаво, таке питаєш

Я не знаю взагалі навіщо я тобі про неї написала. 😂😂😂
Але якщо треба ) кидаю максимально все що можу. Навіть текст.

Зверни увагу на те як розписана ступка Ядвіги.
Череп як глечик.
Правда цікаво ?)

дуже цікав розповідь. Череп і кістки особливо зацікавили.
Дякую за цей шедевральний комент!!!

Ще про неї є в книзі одній.
«Бегущая с волками» чі якось так. Чув про таку ?

Вдома є паперова. Друин 2 рази радила почати читати. Ти третій. Закінчу переписку з тобою і почну читати

друин - дружина (цікаво)

А дружина читала ?тому що, я ні )))
Лише переглянула, вона ніби бестселер. Популярна.
Але мені здається більше для жінок.
Звісно судити не буду. Я лише гортала.
У вас сімʼя психологів ?
Напиши як враження якщо матимеш час та бажання ;)

Про Михайла ось тут https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Michel_(archange)

Дякую 🙏

І так, як на мене на лавці не шишки а суниці

От може й суниці.
Але мені більше шишки подобаються.
Архангел Михайло, по моїм відчуттям , пахне лісом.
Там є і шишки і суниці…

🤣🤣🤣