Одноріжка Тельма

in Team Ukraine27 days ago


uakino
Всім привіт.
Як думаєте що спільного між ось цією шикарною рожевою одноріжкою і ось цією поні, що возить органічні добрива?

А між ними багато чого спільного.

Думаю ви здогадалися))

У поні яка возить добрива, є мрія, вона мріє співати...
Та кому потрібна співачка, яка назвала свою группу "Іржаві відра" а символом групи, спокійно може бути жук скарабей?

А я скажу :

  • нікому...

Cаме тому, всі блогери і сидять за масками в інстаграммі.
(гумор за який можна поплатитися )

Тому Тельма вирішила будувати карьеру з допомогою морквини, яку прикріпила на лоба...
І нового хутра яке отримала коли на неї полилося щось, рожеве, блискуче, і мабуть липке...

Чі вийде в неї здійснити мрію, можна побачити подивившись цю історію на власні очі.

Я сама не додивилася тому що, зі мною сталася от така історія...

Я присипала свою Дуняшу, а натомість приспалась сама...

І моя хитра дитина , замість того щоб засипати, знову включила мультфільм і додивилася його ......
Навіть не уявляю в скільки вона заснула, та в школу ми її ледь підняли...

Але моя дбайлива донечка, наробила для вас скриншотів. Чім і спалилася...

Ось один з них - "Тельма і долари".

Тож якщо вам подобається цей скриншот, ставте лайк ;)
( не знала як ще закінчити 😂)

Sort:  

🤣🤣🤣
Яка мудра донечка...

В цьому є великий плюс, хтось сьогодні гарно виспався...

Так сьогодні встали без проблем )
Але це мені пощастило, що вона не взяла планшет чі свій телефон. Тоді б її ніякі півні не збудили.

Це дуже приємні клопоти. Насолоджуйся, мені чогось подібного вже більше року як не вистачає. Та, на все свій час 😉

Це натяк на те, що тебе скоро можна буде вітати )))

Ні, це натяк не те, що ті моменти, пов'язані з дітьми, які можуть нас бісити в тій чи іншій мірі - найцініші в нашому житті.

Мене це не збісило.
Я лише ввечері побачила.
Але ти правий, коли не схоче зі мною присипатися, мені буде не вистачати тих обіймашок і приємного відчуття від них.

І я справді бішуся коли довго не можу приспати. А потім що не можу підняти ((

Усі "бісяться". Це природньо. Якби не вони ("бісіня"/агресія) людсто б нічого не досягло і так бий жило в печерах чи на деревах чи в океані...