Sort:  

Не бачив цього коментаря. Дивно...
Ти краще мене знаєш символізм, чому б просто не написати?

Для мене лис це - хитрість=мудрість

А втоплення лиса в молоці ?

не можунічого подібного згадати. Ти про що?

Про молоко і лиса.
🤪
Аби знала про що не питала б.
Я до тебе з питаннями по тіньовим аспектам звертаюся )

Ааа, Глянь Звірополіс. Там один з героїв лис. Гарно про мальований образ

Ну а молоко то як "добриво, плодючий грунт" ну і це в будь-якому випадку рідина. Тож можна і так поглянути на ситуацію...

А в цій пісні ?


Дивилася я того лиса)

Нарциси....

Молоко в цій пісні це зорі чуумайького (молочного) шляху. Хз, з чим чим а з молочним шляхом в мене молоко не асоціюється.

Куди більше з матір'ю ніж з зорями. Але це моє. В кожного своє. Шукати треба в собі...

Я знаю з точки зору однієї. Ти з іншої.