You are viewing a single comment's thread from:

RE: Вечірні мемуари

in Team Ukraine3 months ago (edited)

Попередній сон був про трасмутацію змії в рибу, яка потім стала на хвіст і стрибала за краплею води, тому я й почала за риб, для мене це знаки зодіаку, і ще ні разу такі трактування не підводили. Так й далі розвʼязувалась мотузка між зодіакальними рибами - тож це підтвердження. Я хотіла ототожнити це з еволюційним виходом риб з води на землю. І з психологічним , на мою думку, ритуалом розпʼяття Христа.

Sort:  

Судячи з відповіді, яку я до кінця не зрозумів, мій коментар зайшов.
То що чекати пост про овна?

Зайшов. Справді вдячна. Я два коментарі написала. В другому подякувала за допомогу. Просто я пишу, потім редагую написане. Мені не зручно це робити в чорновому варіанті. Я відчуваю себе сліпою. Якась підсвідома реакція. Тому відправляю і намагаюсь швидко відредагувати. І тому ділю на частини, що хочу написати.

А допису не буде. Тому що все треба аргументувати якимись джерелами. А це довгий шлях пошуків. Тай тема дуже делікатна. Я за змію сіла писати. І в результаті було про Змієву печеру. Не змогла таку думку оприлюднити.

Не опублікував комент "Не все треба публікувати".

Каюсь, публікую.

Але все треба десь фіксувати. З часом, щось може стертись із пам'яті.

Тому, те що не публікуєш, а воно для тебе важливе - записуй ручкою, по далі від скепсису (страшне випробування для людини, що створює щось)

В принципі все можна використати і зробити тему завуальованою.

Свої інтерпретації сну з символом гробу важко зробити вірними, навіть в тому випадку коли ти не роздивляєшся сон як щось про тебе.

Смерть не завжди погано (ох і тему піднімаю... можу відхватити) тим паче, якщо це символ, який не обов'язково повинен сприйматись буквально

Та то зрозуміло.
Але якось якщо про це думати, то потім починаєш накручуватись що то про якісь твої особисті процеси. А то вже не гаразд.

Я не один раз згадувала оту картину твою де смерть з червоною квіткою троянди. 🌹

Є збережене фото? можна у візок, а то я плутаюсь у згадках, про яке ти саме говориш

В мене в самої голова кругом.
🪩