Sort:  

🌈🍀 - тут можна більш детально?

Ти в якому вигляді краще всього сприймаєш інформацію ? ( візуал, кінестетик,…)?

На слух, якщо в цей час інші аналізатори не працюють

Цікаво)))
Нагадав мені що я хотіла записати аудіокнигу своїм голосом 😂😂😂

Ого-го
Я, до речі, на відміну від тебе (ну по типу, що ти й мій чула), його ще не чув

?

Що за знак питання. Я голосові відправляв.
І до слова згадав, що твій голос не чув. Раптом, захочеш з кимось поділитись аудіокнигою...

До речі, сього свято людей, які постійно слухають (СБУ) )))

Ти роздав трохи золота ( аналогія до слова гроші, відштовхувалась від того що раніше монети були золоті та срібні, а ще від терміну «золотий запас») тож для мене це вдача, листок клевера. А далі просто символи з легенди про леприкона.

Ооо, скільки змісту в кількох майликах. А я на кольори натякав...

))))

Символи по різному трактуються. А що там в голові у того хто пише. Він і сам не знає)))))
Я теж не знаю що в голові в мене. 😂

А що там в голові у того хто пише. Він і сам не знає))))) - 10000000000000000000000000000000%