You are viewing a single comment's thread from:

RE: Асклепіади — жерці-лікарі.

in Team Ukraine4 months ago (edited)

Я вас обожнюю.

«Уявіть собі ніч, в темному храмі зі зміями?
Які повзають десь за стіною.. і ви чуєте всі ті звуки…
Мені здається хворий, що там засинав, вже через годину сповіщав, що до нього у сні прийшов Бог і зцілив його , та просився додому.

Йому давали в дорогу трішки зміїної отрути, яка давила на його психіку промовлявши до нього - « Відчуєшшшшш симптоми недомагання доведеться пити мене 🐍» шш-шшш-шшшш-ш
І людина справді зцілювалась…»

  • це текст який я вирішила все ж видалити з допису 😂

Та завдяки вам він побачив світ. 🌎
Дякую 🤩
Мабуть все ж видаляти не варто було.

Sort:  

100% не варто.
Хто зна, може хтось захоче приватним лікарем на основі описаного методу стати...

Дякую за ідею)))
😂
Мабуть я коментар видалю, й сама побудую храм зцілення.
😂
Зараз напишу допис, що шукаю інвестора :)