You are viewing a single comment's thread from:

RE: Трохи сучасного мистецтва

in Team Ukrainelast month

В мене є конкурс, в якійсь мірі інтелектуальний, але щоб отримати невеличкий приз, треба знати футболістів. Якщо зацікавила чакаю Вас, в гості на своїй сторінці.

Sort:  

Тут хоча би інтелект мати щоб його знайти... Хіба що Астерікс футболістом був? Ну й задачку ви мені загадали....) Проте конкурси мені подобаються, дякую що запросили!

Хто такий Златан Ібрагімовіч знаєте ?

Здається що воротар, ви часом в Sorare не граєте? Якщо вам подобається футбол та ви знаєте гравців, то можна влаштовувати цікаві батли :)

Скільки можна мені відмовляти, вам не соромно ? 😅

То ви мене з кимось сплутали ) я чесно декілька годин намагався знайти футбольний конкурс, проте тут явно без пляшки вина не розібратись...

Вгадай чія спина. Це - футбольний конкурс )))

Одне можу сказати точно: то є спина чоловіка.

Там уже вгадали то Ібрагімовіч.

Звісно, я ж підказку дав

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @stranger27, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

If you like BEER and want to support us please consider voting @louis.witness on HIVE and on HIVE Engine.