сузір'я Риб

in Team Ukraine2 months ago (edited)

Що можна сказати про астрологічний знак риб?
По самому зображенню цього сузір'я видно, що в ньому йдеться про якийсь союз, представники котрого направлені в різні боки.


wikipedia

Знак Риб подвійний. Він зображується двома рибами, що пливуть у протилежних напрямках, пов'язаних однією мотузкою.
Верхня Риба, гнана жагою пізнання, вириваючись із звичного середовища, прямує до Невідомого.
Нижня знаходиться у звичному середовищі, уособлюючи початок всього живого. Це знак контрастів і протиріч, але водночас це знак усвідомлення завдання, поставленого Творцем: «Жертвуючи собою, перетворити свої страждання на Духовну Силу, знайти Духовну Свободу"
Щоразу, коли людство вступає у нову еру, творчий процес розвитку повторюється, він починається від початку, але на більшому рівні, на новій сходинці Еволюції

📖 Світло твоєї зірки.Свиридов, Саракташ.

Не можу не додати до ось цих слів з вище наведеного тексту -

        "Верхня Риба, гнана жагою пізнання, вириваючись із звичного 
         середовища, прямує до Невідомого" 

Ось таке прекрасне зображення.

IMG_4670.GIF

elementy

До моменту народження людські нащадки, також проходить родові шляхи, які можна назвати (з їх точки зору) шляхом в невідоме.

Вчені спростували теорію про те, що внутрішньо-утробний розвиток живої істоти чі індивіда повторює єволюційний розвиток свого виду.

Та я їм не вірю.

😂

Не можу пропустити можливість, і не пофантазувати на цю тему… Хоч вона вже згадувалась😌

wikimedia

Хочу, ще раз звернуся до згаданої вище цитати, на цей раз, я додам лише виділену товстим шрифтом частину -

Щоразу, коли людство вступає у нову еру, творчий процес розвитку повторюється, він починається від початку, але на більшому рівні, на новій сходинці Еволюції.

📖 Світло твоєї зірки.Свиридов, Саракташ.

Далі я буду чіплятися за слова -
«творчий процес розвитку повторюється».
Тому я їх і виділила.

Слова «ВІДРОДЖЕННЯ» та "ПОВТОРЕННЯ" на мій погляд, мають схожі частоти.

Ренесанс (відроджкння) характеризується зверненням до культурної спадщини античності, та її «відродженням», звідси і виникло походження терміна…

Але ось ці слова с тої самої цитати -
«починається від початку, але на більшому рівні, на новій сходинці Еволюції».

Це та ложка дьогтю, що все псує…

  От якби вони почали малювати на наскельні малюнки на стінах печер…
                            це було б - 🎯

В мене є книга яка називається «Ключові події в мистетстві» - це єдина книга яку я купила, тому , що вона красива - з глянцевими сторінками та багатьма зображеннями всередині.
Я чітко розуміла, що читати її я не буду.
Покупка цієї книги була зваженим рішенням 😅
Тому, що в цей день я її не купила, якось дивно було купувати книгу, не за її пряме призначення...
Йшов час, а я так і не змогла її забути 😂…
Це - доля.
Думаю вона зіграє ключову роль, в висвітлені цієї теми ;) 🤣

Книга починається з епохи Відродження.

(насправді - з Вступу та змісту 😄)

Перший же заголовок цього розділу про відродження виглядає ось так.

ЧІМАБУЕ ВИПАДКОВО ПОМІЧАЄ,.jpeg

📖«Ключові події в мистетстві» - Лі Чешир

 От якби вони почали малювати на наскельні малюнки на стінах печер…

   *надіюсь, заголовок, визвав у вас посмішку*

Юний Джотто почав вірно;) 🎯

Якщо є бажання знову повернутися до цитати, з початку допису, і міксонути її з розділом про відродження з книги «Ключові події в мистетстві», дайте знати.

Якщо ні - теж.

«Ключові події в мистетстві» - Лі Чешир 


"Світло твоєї зірки" - Свиридов, Саракташ. 


 wikipedia


Sort:  

Певно Юний Джотто народився під сузір'ям риб - це все пояснює...

На жаль, дата народження не відома.
На Вікіпедії пишуть лише рік - 1267.

Обідно за нижню рибу, за неї чогось не згадується :)

Цікаво. Я однозначно за будь-які мікси

Яким чином процес дихання відбувається у змій? хробаків ?

https://naurok.com.ua/evolyuciya-dihalno-sistemi-tvarin-107493.html

Сина питав і його інтуїтивні відповіді співпали з моїми
Шкірою,
Нічим

Потім почав гуглити. Виявилось земноводні (змії) на 2/3 шкірою та 1/3 легенями

За хробаків не впевнений. Думаю там поєднання клітинного дихання та через шкіру

Дякую) знала , що ти допоможеш;)

Впевнена, що в цьому двобої ти все ж пас задніх ;)

В плані "двобої"?

«Змаганні»

О так!!! Що що а коли доходить справа до азарнтноїс суперечки нас не спинити...