The Rasmus – Jezebel

in Team Ukraine12 days ago

Всім привіт.
Сьогодні хочу розповісти про вражаючий кліп від гурту Rasmus.


youtu.be
В такому образі, соліста, я бачу вперше.
І для мене бачити його таким досить не звично …

Коли, я побачила цей кліп, я зрозуміла, що хочу про нього написати і бути відвертою…навіть надто відвертою….;)

Перше, що кидається мені в очі - це те, що Лаурі, без білизни…
І, що це спокусливо…
Так само як і те, що його тіло обмазано, якимось маслом…

Лаурі тепер зовсім інший в моїх очах…)


Він співає про якусь жінку.

Хто така Ієзавель?

персонаж із Біблії, точніше, дружина ізраїльського царя Ахава (IX століття е.). Ім’я Ієзавелі стало загальним для порочних жінок – гордих, владолюбних і марнославних, боговідступниць. Чекаючи того, хто прийшов убити її воїна, Ієзавель одяглася в царський одяг, нафарбувалася і одягла коштовності. Але хлопці з Rasmus’а поміняли мінус на плюс, й Ієзавель постає як персоніфікація незалежної красивої жінки. Хоча в інтерв’ю фронтмен підтвердив, що, мовляв, вона the bad bitch of the Bible.
muzvar.com.ua

На цьому ж сайті є переклад пісні на українську.
Досить зручно.
Ним я поділюся нижче.

Midnight, it’s time to put your face on

Північ, час показати своє справжнє обличчя

Game set, a killer shark in heels

Гра почалася, акула- вбивця на підборах

I’m just the first shot on your hit list

Я перший в твоєму списку жертв

High kicks, a predator on wheels

Потужні удари, хижак на колесах

Woke up with bruises on my body

Прокинувся з синцями на тілі

Hands tied, like Jesus on the cross

Руки зв’язані, як у Христа на хресті

Your name’s in lipstick on the mirror

Твоє ім’я написано помадою на дзеркалі

Jezebel

Ієзавель

I don’t know how you got in my blood

Я не знаю, як ти потрапила в мою кров

Was it the dangerous things you do?

Це через небезпечні речі, які ти робиш?

You always wanted to be a star

Ти завжди хотіла стати зіркою

Jezebel
Ієзавель

If you’re the hunter then I’m the prey

Якщо ти мисливиця, то я здобич

You lick your lips as you walk away

Ти облизуєш губи, коли йдеш

Your final kiss is to leave a scar

Твій останній поцілунок залишить шрам

On a heart

На серці

Jezebel

Ієзавель

At night you turn into a tiger

Вночі, ти перетворюєшся на тигрицю

A girl who looks like she’s a boy

Дівчину, яка виглядає, як хлопець

The world’s most ultimate survivor

Останньою в світі, що залишилася живою

Jеzebel (Jezеbel)

Ієзавель (Ієзавель)

I don’t know how you got in my blood (Jezebel)

Я не знаю, як ти потрапила в мою кров (Ієзавель)

Was it the dangerous things you do? (Jezebel)

Це через небезпечні речі, які ти робиш? (Ієзавель)

You always wanted to be a star

Ти завжди хотіла стати зіркою

Jezebel (Jezebel)

Ієзавель (Ієзавель)

If you’re the hunter then I’m the prey (Jezebel)

Якщо ти мисливиця, то я здобич (Ієзавель)

You lick your lips as you walk away (Jezebel)

Ти облизуєш губи, коли йдеш (Ієзавель)

Your final kiss is to leave a scar

Твій останній поцілунок залишить шрам

On a heart

На серці

Sunrise, you crawl under the covers

Світанок, ти забираєшся під ковдру

Sleep tight until the dying sun

Спи міцно до самого заходу сонця

Tonight you’ll catch another lover

Сьогодні вночі ти зловиш нового коханця

Jezebel

Ієзавель!

Jezebel (Jezebel)

I don’t know how you got in my blood (Jezebel)

Я не знаю, як ти потрапила в мою кров (Ієзавель)

Was it the dangerous things you do? (Jezebel)

Це через небезпечні речі, які ти робиш? (Ієзавель)

You always wanted to be a star

Ти завжди хотіла стати зіркою

Jezebel (Jezebel)
(Ієзавель)

If you’re the hunter then I’m the prey (Jezebel)

Якщо ти мисливиця, то я здобич (Ієзавель)

You lick your lips as you walk away (Jezebel)

Ти облизуєш губи, коли йдеш (Ієзавель)

Your final kiss is to leave a scar

Твій осиній поцілунок залишить шрам

On a heart

На серці

Jezebel (Jezebel)

Ієзавель (Ієзавель)

Jezebel (Jezebel)

Ієзавель (Ієзавель)

Jezebel Ієзавель!

ВЗЯТО З - muzvar.com.ua

Що для мене тут є цікавим ?
Мене вражають ось ці слова…
Я не знаю, як ти потрапила в мою кров (Ієзавель)
Спокусниця в крові…?

Хм …
Давайте зазирнемо на Вікіпедію..
ось сторінка про цю жінку -
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Єзавель
Там є таке зображення цієї жінки…

https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Єзавель

Помітили павича?
А дзеркало ?
А ще є лілії ?
Хм… згадується фільм «код да Вінчі»

wikipedia
muzvar.com.ua
Ютуб

Sort:  

Wow looks so cool and great music as well.

Крута робота. Хоч і не можу розділити захоплення від намащеного маслом вокаліста...

Вокалісту пощастило, напевно він сподобався не тільки тобі а й тегриці, що вона його відпустила )))

Привіт.
😂
Якщо він їй сподобався ? Нащо відпустила ? 😂😅

Привіт, ну да...
Хто ж улюблену іграшку відпустить 🤣🤸‍♂️

Ааа, ну якщо улюблена то, надоїла вже…
Треба нову.

Улюблена на те й улюблена, що улюблена ))) Улюблену не хочеться відпускати

То ти довго не грався одною іграшкою 😂