Вірші України

in Team Ukraine3 months ago (edited)



poetyka.uazone.net

Ти зрадила.
Це так пекло,
Як біль від маминого прута.
Відтоді сорок літ пройшло,
А ще в душі стоїть отрута.

Я нищив той гіркотний плин,
Вихлюпував, палив навіки...
Лишились декілька краплин,
Та їх я бережу, як ліки.

Д. Павличко

Так ніхто не кохав.
Через тисячі літ лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
і земля убирається зрання.
Дише тихо і легко в синяву вона,
простягає до зір свої руки...
В день такий на землі розцвітає весна
і тремтить од солодкої муки...
Вʼяне серце моє ощасливих очей,
що горять в тумані наді мною...
Розливається кров і по жилах тече
ніби пахне вона лободою...
Гей, ви, зорі ясні!..
Тихий місяцю мій!..
Де ви бачили більше кохання?..
Я для неї зірву Оріон золотий.
Я — поет робітничої рані...

В. Сосюра

ЗЕМНА МАДОННА

Як іонійськая колона
Рожевіє дівочий сніг,
Ховаючи опуклість лона
В лілеях рук, в лілеях ніг.

Єдина! Не ображу зором
Двійник Мадонни на землі.
Ось пурпуром Цітери - сором
І на щоках і на чолі.

І б'ється кров в блакитних венах,
Як птах під вітром весняним.
В яких готичних кантиленах
Навіки виспівати гимн!

Там Приснодівою - Мадонна,
Тут, на землі, зорієш - ти,
Що в пурпуровій мушлі лона
Ховаєш перлу чистоти.
Є. Маланюк

Sort:  

Hello.

We would appreciate it if you could avoid copying and pasting or cross-posting content from external sources (full or partial texts, video links, art, etc.).

Thank you.

If you believe this comment is in error, please contact us in #appeals in Discord.