«Все те незриме світло»

in Team Ukraine2 months ago

uaserial.club

Привіт вулик !
Серіал «Все те незриме світло» було відзнято за ось цією книгою.


https://www.yakaboo.ua/ua/vse-te-nezrime-svitlo-v-superobkladinci.html

Книгу я не читала, та коли шукала інформацію за серіал, натрапила на її перші сторінки.
Які на Якабу.юа любʼязно дозволяють переглянути.

https://www.yakaboo.ua/ua/vse-te-nezrime-svitlo-v-superobkladinci.html

З перших же сторінок книги, зрозуміло, що буде ілюструватися історія, що ніби то відбулася під час другої світової війни.
Місце розвитку подій - містечко
Сен-мало, котре доречі, названо в честь св. Мало

wikipedia

  • День памʼяті цього святого, дата створення мого блогу, ось так збіг 😂

На карті Франції це місто знаходиться ось на цьому місці , що виділено чорною лінією.

wikipedia

Я відразу відмічаю, що в руках святий тримає човен, а місто припортове.
Значить свою назву воно отримало не дарма.

Що ще мене зацікавило?
Це перша книга в якій я побачила нульовий розділ)
Не можу це не підкреслити)

https://www.yakaboo.ua/ua/vse-te-nezrime-svitlo-v-superobkladinci.html

А ось головні герої серіалу

uaserial.club

Як на мене дуже потужний акторський склад.
Там де є «доктор Хаос» має бути весело.

(Насправді ж серіал зовсім не про веселощі , а Хʼю Лорі на відмінно справився з драматичною роллю. )

В мене є блокнот, в який я записувала цитати з фільму, і купка скриншотів, тож мені не хочеться на цьому закінчувати, але зараз вже пізно, вмикати світло для знаходження записів і ноутбука буде недоречно. Тай щоб прочитати записане в блокноті треба світло…

Тож надіюсь зустрінемося в наступному дописі за цей серіал.

💦💦💦💦💦💦💦💦
https://www.yakaboo.ua
Wikipedia
uaserial.club

Sort:  

Congratulations @diodao! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP