Аерофобія

in Team Ukraine3 years ago (edited)

Я не так часто літаю, і кожен раз це такі довгоочікувана поїздки, що якось ніколи не замислювалась про те взагалі боюсь я чи ні. Можливо це найкраща стратегія😅

Але цього разу при перельотів мені кілька разів на пару секунд накривав трохи страх.
При чому різні думки і я прям розуміла, що мені фізично стає погано.
Я швиденько почала пилити чоловіка-дуже відволікає, скажу я вам, він саме заляпав футболку, тож моя душевна рівновага було відновлена і панична атака, перша в житті, відступила.
Я знаю людей, що стикаються з Па, і таке собі це явище, скажу я вам. Ніби то ситуація і надумана, але дуже важко буває себе переключити.

IMG_20210601_041012.jpg

Мій родич все життя не літав, один разок він якось домовився сам з собою, і то - дуже хотів побувати в певній країні, то каже що він пив навмисно алкоголь, щоб трохи збутися і навіть не сп'янів ні на грам!
Цей приклад дуже круто демонструє СИДУ нашої Думки! Тільки уявіть, що те що ми собі уявляємо, сильніше навіть за фізичні чинники!
IMG_20210601_044457.jpg
Тому давайте будемо уявляти щастя!

А для аерофобів є класні лекції Олексія Гармаша. Реально розкладає все так, що страхи зникають