Бути з собою

in Team Ukraine3 years ago

Напевно в кожного буває потреба в такому. Раніше я не до кінця усвідомлювала, наскільки це корисно і наскільки іноді відсутність такого відпочинку призводить до поганих наслідків. Мені здавалося це дуже егоїстичним. Помічала, що іноді чоловік днями може ходити мовчазним з одним проханням-я просто хочу подумати, дай мені трохи часу, не чіпай. Чесно кажучи, ображалася на нього.

IMG_20210724_150931.jpg

Але зараз сама в такому стані, що хочеться вийти з свого тіла і просто поспостерігати.😅
Глобально все наче добре, але втома і фізична, і більше моральна, робить мене не здатною до контролю ситуації, і головне над емоціями.
І якщо чоловік переживає цей стан більш екологічно - він мовчить. То я зриваюся. А це вже шкодить всім.
Тому вирішила, що іноді мені потрібен час на себе. Побути з собою і просто ні про що не думати.
Я навіть не маю сил пояснювати свою позицію, тому поки що просто на один день збігу в офіс під приводом срочних справ, яких на радість немає, і просто побуду сама🙌
Взагалі, при наявності ресурсу - спортзал, масаж, просто зустріч з подругою - дуже класно, це реально корисно всій родині, якщо іноді ходити туди поодинці.
Може для когось це очевидні речі, то для мене для усвідомлення знадобилось 10 років, хоча і лежало все на поверхні

Sort:  

Себе треба берегти, для себе і для інших.

Гарно коли в офісі є можливість відпочити і ніхто не присідає на вуха🤪