Дій вдома або самоізоляція

in Team Ukraine3 years ago

Запланувавши подорож до Туреччини,я знала, що по прильоті в Україну нам потрібно буде пройти тест на ковід або залишитися на самоізоляцію на 14 днів під пильним налядом глючного додатку "Дій вдома". З приводу прильоту до Туреччини - нам пощастило, ми вскочили в останній вагон.Ми прилетіли о 6 ранку і пройшли без тестування, а всі наступні туристи вже мусили мати тест.

Скажу одразу, я негативно ставлюся до масочного режиму, не бачу в ньому сенсу і реальної користі. Не бачу сенсу у цьому тестуванні ( а, ну бачу для тих, хто їх проводить - так набивати кишені!).
Тому я одразу вирішила для себе, що я спробую цього уникнути! Я розуміла, що маю володіти інформацією і чіткою впевненістю. Сваритися я не збиралася, а тільки апелювати і вказувати на свої права і незаконність їх дій.

image.png

Я читала багато інформації, реальні історіїї людей, які цей театр абсурду обійшли стороною.
Попередила свою родину, щоб не чіпали мене, якщо розмова затягнеться ( ми подоружували з батьками, і з різних мотивів - хто від ленощів довго чекати, хто сильно "правильний" могли б почати мене зупиняти.
На ділі все вийшло максимально просто.
По прильоті всі на виході з самольоту зупиняються заповнювати ДОБРОВІЛЬНУ згоду на проходження самоізоляції, де вказують свої паспортні дані та адресу, де будуть ще 14 днів ізолюватися. От саме в тому полі я вказала "відмовляюся".
Далі паспортний контроль. Мене запитали про тест або додаток. Я сказала, що ми не будемо робити не перше ні друге, дівчина ПРОСТО , БЕЗ ПИТАНЬ прийняла цей бланк (там я вказала тільки ФІО і відмова) і все! Ми пішли за своїми валізами!
Так ПРОСТО
Я не порушувала законів, я скористалась своїм правом не надати згоду.

Багато інфо є на youtube в цьому профілі. Там під відео є посилання на вибірку законодавчої бази.

Я за свідомість та вибір. Я мию руки, я не ходжу хвора на роботу,і не воджу хворих дітей в садочок або школу.
Але я не хочу носити маску ( вимушено я її одягаю, тому що наше тупе законодавство накладає штрафи на магазина чи водіїїв транспорту), і я не хочу зла людям, а кожен раз чекати наряд поліціїї і пояснювати свої права занадто енергозатратно, враховуючи що я можу тричі на день бігати в магазин.
І я не хочу здавати тест без ознак хвороби.