Генеральне прибирання

in Team Ukraine3 years ago

Я вже пару тижнів морально налаштовуюсь на велике весняне прибирання в домі.
В моєму бездітному минулому такі маніпуляції займали один день. І мені не потрібні помічники - вони лише заважали. Це, напевно, в психології обзивається якимось комплексом, не знаю точно.
Але я точно знаю, ЯК мені треба, а перероблювати за кимось - тільки провокує зайві нерви.
А от зараз, з моєю великою родиною, це цілий квест, бо велике прибирання, за наявності такої кількості помічників може спіткати повне фіаско, бо діти вважають всі речі, які я виймаю пр

image.png
Foto

Тому тут без плану дій не обійтись.

  • Попрати/помити зимовий одяг, перебрати, що вже не потрібно і відразу відкласти його щоб роздати/продати. Потрібні речі скласти відпочивати до наступної зими (і хай сніг і не думає вже повертатись). На місце теплих речей дістати не теплі, і також, одразу відібрати те, що не потрібне. Розхламити простір, так би мовити
  • Аналогічній ревізії піддати дитячі іграшки-зламані, іграшки з яких вже виросли - також знайдуть собі новий домик Комоди/шухляди - там також за пару місяці ь звідкись збирається купа мотлох. От реально-пакетами виношу . І хто його туди пхає! 😅 А чого тільки варта моя аптечка-гардеробная мого чоловіка менша, ніж вона.
  • Коли простір "очищенно" переходжу до важкодоступних у повсякденні місць - прибирання за диванами, ліжками, шкафами.
  • Потім до вікон та штор. Мрію про відпарювич для штор, і щоб вони самі поверталися на місце - знімати їх поприємніше, аніж вішати. З чистими вікнами і шторами аж дихається легше
  • На "солоденьке" а мене кухня і балкон. Це все кухонне приладдя, полички, перебрати посуд - зі сколами, дефектами викинути, перебрати крупи та спеції.

А взагалі, ще давно зустрічала план прибирання по дням, коли кожен день прибираєш одну комнату ретельно, і , наприклад протираєте пилючку у кожній комнаті
Ось наприклад
image.png

image.png

Або

image.png