Що подивитись

in Team Ukraine3 years ago

Я рідко дивлюсь кіно або серіали, всім розказую , що не маю на це часу, і сама так вважала. А от тільки що подумала, і зрозуміла, що більше люблю згаяти час залипаючи у соціальних мережах та займаючись он-лайн шопінгом, зирінгом- примірінгом, etc
А ще я не вмію зупинитися - не розумію, як жили наші батьки очікуючи кожну нову серію за розкладом, коли серія, зазвичай, закінчується на найцікавішому місці. І от це реальна проблема починаєш дивитися о 22:00, коли повкладав дітей , і думаєш - одна серія, і спатки. А нііі.... приходиш до тями, коли вже чуєш, як в 04:10 перший тролейбус зупинився на зупинці.
Так було і цього разу.
Дивилася "The Undoing "

image.png
Фото
Це міні-серіал з Ніколь Кідман та Х'ю Грантом у головних ролях.
Серіал розскаже історію Грейс (Ніколь Кидман) - психолога з Нью-Йорка, яка насолоджується своїм успішним життям: у неї вірний чоловік(Хью Грант), талановитийсина (Ноа Джуп), а ще ось-ось вийде дебютна книга про жіночу інтуїцію. Перед публікацією все, як на зло, йде шкереберть: чоловік кудись пропадає, а саму Грейс підозрюють у вбивстві знайомої. Їй належить довести свою невинність, вижити в медійному скандалі і побудувати нове життя для себе і сина.

From writer David E. Kelley (Big Little Lies) and director Susanne Bier (The Night Manager), the limited series focuses on Nicole Kidman’s Grace Fraser, a successful therapist, and her devoted husband, Jonathan (Hugh Grant), and their young son who attends an elite private school in New York City. A chasm opens in Grace's seemingly perfect life: a violent death, a missing spouse, and a chain of terrible revelations.
The Undoing

Серіал цікавий, але зізнаюсь нелегкий, я весь час перебувала у напрузі, є моменти, коли переживаєш разом з героєм. Фінал для мене був очікуваний, але знаєте, те відчуття, коли весь час сподіваєшся. ну можливо все ж таки я помилилась?

image.png
Фото
Серіал не для сімейного перегляду,як на мене
В цілому серіал мені сподобався, а ще й з такими чудовими акторами.
Приємного перегляду і Вам 🤍