Як я за пару хвилин виставляю відео пост через 3speak

in Team Ukraine2 years ago

▶️ Watch on 3Speak


Нещодавно мені показали цей спосіб. Зручно, але я досі не знаю як вставляти зображення Буду рада, якщо підкажете! ))))


▶️ 3Speak

Sort:  

Вау як просто та швидко

Все геніальне просто!)))

Зображення вставляти просто, що саме у вас не виходить? А от бенефіціара ua-promoter на 3speak не можна встановити, як і тег ua)

Тег ua на 3speak у мене завжди встановлюється, на картинці можна побачити всі мої теги, які я писала ... все відображаються, але саме на ecency тег ua не з'являється
5.jpg

Але подивіться на Ваш пост, тега ua нема. Він "злітає".

Способом перетягування картинки у вікно "опис" у мене виходить так:
_.jpg

А коли натиснути на іконку картинки то з'являється якийсь код ... я так розумію туди потрібно вставити посилання завантаженої картинки на якийсь сервер (якого я не знаю) ... це як я розумію ... Буду вдячна якщо дасте інструкцію як вставити правильно зображення😊
_.jpg

Там є вставка зображення просто з комп'ютера, під словом Thumbnail ( Click the thumbnail to change it ) вікно таке, не потрібно ні на які сервіси нічого вантажити, просто з компа вставляєте і все)

Thumbnail це мініатюра до відео яку обов'язково потрібно вставити при збереженні відео на 3speak і вона з'являється на самому відео, але якщо мені потрібно додатково вставити інші картинки у вікно "Description" - "Опис" то тут вже проблема і без завантаження картинки на якийсь сервер ніяк не обійтися))) я просто не знаю не одного відповідного сервера

А поредагувати потім готовий допис, вставивши потрібні картинки?

Можна і там бенефеціара додавати. Є відповідний пункт при створенні публікації.
screenshot_20220216_233635.png

Дякую!
Спробую!🌷

Якщо на блозі налаштований бенефіціар автоматично, то там його, здається, не додасть. Крім того, якщо його таки додасть, промоутер його не побачить, бо основний бенефіціар через 3speak відео встановлюється такий spk.beneficiary.

Гм, стосовного автоматичного бенефеціара треба проекспериментувати.

Видно у 3Speak’а нема власного хостінгу для зображень, тому при натисканні на кнопку лише додається код для вставки посилання на зображення. Щоб додати зображення саме через інтерфейс 3Speak треба спочатку завантажити зображення на якийсь сторонній сервіс для зберігання картинок, а потім вставити лінк на це зображення у дужках замість отого (http://).

Але простіше додати зображення до відео публікації через ecency чи іншу оболонку для hive, відредагувавши вже опубліковане відео.
screenshot_20220216_232628.png

Тоді з’явиться можливість безпосереднього завантаження картинки, без використання сторонніх сервісів.
screenshot_20220216_232826.png

"Але простіше додати зображення до відео публікації через ecency чи іншу оболонку для hive, відредагувавши вже опубліковане відео." Дякую! Я так і роблю...вставляю зображення через ecency після завантаження відео на 3speak

дякую мені це якраз знадобиться