В улюблену гру шахи грай-хайв заробляй!

in Team Ukraine14 days ago (edited)

Сьогодні пройшов 4-й раунд 18-го сезону hivechess турніру від @stayoutoftherz Дякуємо за організацію таких ігор, де з задоволенням можна провести час з гідними та сильними гравцями такими як @stranger27 і при цьому отримати винагороду. Сьогодні я грала не в найкращій своїй формі і виграла лише одну партію. Напис і смайлик на фото це не знущання над не менш гідним партнером, а сарказм над самою собою, що так, я це зробила, скориставшись слабкою позицією суперника через його позіхання фігури. Проте я опинилася на останньому місці в цьому раунді! Сподіваюся у 5-му раунді виправити ситуацію!😉

Sort:  

Я теж був далеко не в кращій формі, і вряд чи можна вважати мене сильним гравцем. Проте, краще грати ніж взагалі не грати, і краще аналізувати помилки, ніж взагалі просто грати. Давай разом покажемо наступного разу на що ми дійсно здатні?)

Congratulations @fiona777! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 4750 upvotes.
Your next target is to reach 5000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP