The Many Faces of Pansies / Братки садові

in Team Ukraine9 days ago

Привіт, друзі.
Певна, більшість з вас ще з дитинства пам'ятають ці неймовірно тендітні квіти, назва яких "братки садові". "Братики", — так лагідно називала їх моя бабуся. І я досі згадую, як наприкінці весни — початку літа вона висаджувала їхню розсаду на притінених клумбах в садку. Цьогоріч я вирішила відтворити бабусину традицію і посадила кілька селекційних сортів братків садових у горщики, аби вони, не залежно від погоди, радували мене своїм цвітінням на літній терасі. А ще занурювали мене в солодкі дитячі спогади про літо, яке в далекі часи я годинами проводила в бабусиному квітучому саду.

Останні кілька днів ішли рясні дощі, тож я мала трохи вільного часу аби зробити невеличку фотосесію з "братками", щоб сьогодні поділитися з вами їхньою красою. Можливо, у вас теж виникне бажання посадити братки садові на своєму балконі чи літній терасі, і мої фото допоможуть вам дібрати бажаний за колірною гамою сорт. Мій TOP 5.


Garden Pansy, Pansy 'White Blotch Pansy'


Garden Pansy, Pansy 'Whiskers Purple & White'


Garden Pansy, Pansy 'Eye of the Tiger'


Garden Pansy, Pansy 'Lemon Blotch'


Garden Pansy, Pansy 'Lavender Pink'

Ось так братки садові в горщиках прикрашають мою літню терасу. Погодьтеся, вони такі багатоликі! Сподіваюся, ви знайшли для себе трішки насолоди, споглядаючи їхній неймовірно ніжний та тендітний цвіт.

Дякую, що завітали. Бажаю всім ясного й погожого дня.

Sort:  

All these flowers are very beautiful.
Sending Love and Ecency Vote!

Thank you for your feedback and support!