Оце я розумію сюрприз.

in Team Ukraine2 years ago (edited)

Мої гриби на величезному брикеті почали вилазити.
Я думав ще тиждень треба чекати, а ні вони видно сильніші за маленький брикет та мають якісь особливості у міцелії.
Аж настрій підняли сьогодні.
А інші брикети які я взяв на пізніше у іншої компанії мене наразі засмучують, бо щось не дуже вони там окуповують ту землю з болота під назвою торф.
Це і є досвід який теоріями не отримаєш тільки на практиці дізнаєшся як працює, яка технологія.
Хоча, ще є надія, що вони там почнуть максимально окуповувати і просто я сильно переживаю за це. будемо бачити. Літо закінчується і підтримувати температуру у погребі стабільно буде не так вже просто, або зволоження приміщення. Зараз вологість у спеку та прохолоду більш менш нормальна.

photo_2022-08-09_21-42-40.jpg

photo_2022-08-09_21-42-39.jpg

photo_2022-08-09_21-42-37.jpg

photo_2022-08-09_21-42-36.jpg

Sort:  

Congratulations @greben! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You published more than 60 posts.
Your next target is to reach 70 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hivebuzz supports the HiveFest⁷ Travel Reimbursement Fund.
Our Hive Power Delegations to the July PUM Winners
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Вітаю, скоро вже будете ласувати першим власним урожаєм.