Simplex або давня мрія стала реальністю

in Team Ukraine3 years ago

Нарешті, вчора я пішла на курси англійської мови. Це було перше заняття і воно було супер атмосферне, і ненав'язливе. Ти не сидиш на ньому і не думаєш про оцінку, яку маєш отримати, а повністю поглинаєшся в навчання.

emma's studyblr.jpg
https://www.pinterest.ru/pin/2603712268677251/

Я довго збиралася піти на курси англійської мови, бо хоч-не-хоч вона потрібна скрізь. Вагалася я рік, а тут у мене все таки з'явилася можливість знайти чудовий курс, школу, що підходить і по ціні, і по рівню кваліфікацію, і має чудові відгуки.

photo_2021-09-29_21-34-31.jpg

Чесно, було лячно йти на перше заняття, комплекс відмінниці, що ти маєш бути постійно першою і найкращою у мене ще зі школи , тому я боялася впасти обличчям в багно. Але все пройшло не просто добре, а неймовірно. Викладач дуже привітлива, а група добра і без пафосу. Ще один страх, який у мене був це великий об'єм домашнього завдання, бо все таки і медицині потрібно приділяти не мало уваги, а тут ще й курси, тому це був ще один пунктик. Але мене відразу заспокоїли. Дані курси працюють не на масивність, а на якість. Краще зробити 2 завдання якісно та ідеально, ніж 10 і через пень колоду.

Ось такі новини.А що там ваш англійський?

Sort:  

Круто✊🏻