My entry - Щотижневий челенж від @teamukraine - "WHERETOGO" #10

in Team Ukraine4 years ago (edited)

image.png

"Країна в яку я хотів би потрапити та чому"?

Всім привіт. Якби мені випала така можливість із задоволенням відвідав би Японську острівну префектуру Окінава.

Чому? Через те, що я там не був то можу судити тільки за відгуками мандрівників блогерів. Ось яке враження у мене склалося:

  • Чудовий субтропічний клімат. Взимку +9 тепла а влітку +33. Чудова природа та краєвиди. Прекрасні пляжі з білосніжним піском ...

image.png

  • Чиста екологія. Може чули що саме Окінава є центром довголіття в Японії.

image.png

  • Позитивні та гостинні місцеві люди. Більше 300 готелів з видом на мальовничі ділянки моря.

image.png

  • Самобутні місцеві традиції та архітектура, властиве Японцям дбайливе ставлення до них.

image.png

image.png

  • Цікава та смачна (на мій смак) місцева кухня і свіжі морепродукти.

image.png

image.png

  • Загальна атмосфера неспішна і приємна.

image.png

Однак це місце не з дешевих ціни приблизно на 30% вищі за європейські.
Якби ви запитали мене раніше я сказав що хочу на Ібіцу в Лондон або в Гоа і ті. Це напевно вікове... :]>

Що вже там, мабуть, навіть з задоволенням жив би на Окінаві... Можливо що мое враження ілюзорне, але нехай залишається таким приємним відчуттям що десь на землі все ж такі е місце наближене до раю :)

image.png

All Images source: pixabay.com free copyright

Один із цікавих блогерів: Sergey KuvaevJP

І як приємне доповнення місцева фольклорна музика:

image.png

Sort:  

Перечитавши вас напис, навіть якось заспокоїлась, ))) так уявила помірне, тихе життя.
Японія це достойний вибір

Чи немає ніяких побоювань щодо спілкування? Кажуть, там (але це більше про Токіо) в метро надзвичайно складно орієнтуватись: лише ієрогліфи, і нічого навіть англійською не дублюється.

Чув що цей регіон під американським впливом перебував, тому думаю англійською можна буде спілкуватись. Там маленька територія та легка "урбаністика" як я зрозумів...