Ілюстрації на українську тематику

in Team Ukraine3 years ago

0002_zel_caricature.jpg

Доброго дня!

Я б хотіла поділитись своїм проектом і історією розвитку, тому що я сама досить довго була далека від мистецького світу, а зараз, занурившись у нього, іноді дивуюсь, що він такий незнайомий для багатьох.

Початок мого розвитку в малюванні припав приблизно на той самий час, коли я й стала брати участь у медіаблокчейнах. Ми з чоловіком вирішили, що я не буду ходити на роботу, а взагалі нічого не робити досить важко (хоча кажуть, що важко тільки перших два тижні). Мені складно було б прийняти сам факт, що я не змінюю світ на краще хоч в якихось межах і не роблю нічого корисного для людства. Як би пафосно це не прозвучало, але життя має наповнюватись сенсом. Будь-яка людина має відчувати, що її життя не проходить марно. Тож з усіх можливих домашніх занять я обрала саме малювання.

І через те, що завжди вважалось, що я лівополушарна, то займатись малюванням мені довелось приблизно з яблук і кривих нарисів.

Проте я наполегливо занурювалась в цю тему, бо завжди захоплювалась людьми, які можуть створювати красу, і відповідно вибудувала для себе напрямки і порядок навчання.
Зараз це три напрямки:

  1. Малюнок олівцем (для тренування форми і тону)
  2. Малюнок аквареллю (для тренування форми і кольору)
  3. Цифровий малюнок для польоту фантазії (бо цифровий малюнок можна виправляти без кінця, чим я і займаюсь).

І теми: тоновий малюнок, композиція і баланс, перспектива, світло і колір, анатомія. Страждаю через відсутність професійної літератури українською. Найкраще, що я досі бачила, це шкільні підручники з мистецтва.

А через те, що роботи хочеться комусь показувати і варто збирати портфоліо, то я і створила сторінки в ФБ і Інстаграмі @loskitillustrations, які наповнюю виключно цифровими іллюстраціями на українську тематику. Малюю я їх довго, бо поки що майже кожну проблему мені доводиться вирішувати окремо (як обрати ракурс, як розташувати персонажів, у що одягнути, яка має бути поза, як малювати сніг або дерево, як підібрати кольори тощо). Але я точно знаю, що в іллюстраторській спільноті вважається важким гріхом перемальовувати чужі роботи для своїх проектів і портфоліо, що зрозуміло. Тому що перемальовувати сяк-так може навчитись кожен, а ціниться саме вміння створювати своє. Що не значить, що процес навчання не включає в себе саме перемальовування для тренування.

0001_goose_winter.png

І в подальшому я хочу ділитись також новими своїми роботами і на Хайві, а в цьому пості розмістила практично половину вже створеного для ознайомлення.

Також я хотіла б поділитись напрямками розвитку в професії, якщо хтось розглядає варіанти такого навчання для своїх дітей, або для себе.
Зараз дуже непогано (співставно з програмістами) отримують художники ігрових індустрій і ще більше творці концептів для кіно та аніматори. І якщо в нашій країні в студії беруть досить прокачаних цифрових художників, то, наприклад, США і Канада мають попит навіть на тих, хто за кільки тисяч доларів на місяць малює стульчики, вазочки, деревця.
У нас все тільки зароджується, але можна прогнозувати, що через десять років все буде набагато краще. Бо анімація і кіно у нас ще дуже не дуже.

Також великий попит і зростає на книжкову ілюстрацію, особливо дитячу, та створення іллюстрацій для інтернет-проектів (сторінок, аватарів, інфографіки, оформлення дописів на ФБ тощо). Тут безліч форматів взаємодії від працевлаштування, до бази постійних клієнтів або пошуку роботи на біржах фрілансу.

Також зараз у нас все більше розвивається індустрія коміксів. Про студії у нас я ще не чула, але вже є видавництва, які беруть коміксистів на зарплату. Тиражі мальописів (графічних романів) зростають, ціни, доречі, на них на мій погляд падають. У нас в Україні ринок мальописів суттєво різниться від того самого США тим, що там здавна мальописи були журналами (24 стор.) і їх купували збирачі колекцій по два екземпляри, щоб якщо якась серія стає надпопулярною і зростає в ціні, то запаковані вони коштують ще більше. Але у нас найпродаванішими є мальописи в твердих обкладинках по 2-3 сінгли на якісному папері. Коштують вони більше, по два купувати накладно, але вони довше зберігаються, бо якісніші.
І це саме варіант незалежного існування художника, бо можна спокійно створювати свій проект і (якщо він якісний) знаходити видавництво з зручними умовами.

Ну і також є стоки (Shutterstock, CreativeMarket тощо), де також незалежні художники мають можливість розміщувати свої роботи і отримувати гроші від тих, кому їх роботи подобаються, і які відповідно можна продавати необмежену кількість разів. Там навіть для початківців можливість малювати елементи дизайну, стікери, листівки, флаєри під певні події (хелоуіни, дні святого патрика тощо), переважно в векторі. І я впевнена, що напрацьовувати досвід для дизайну через стоки можуть навіть школярі.

На Ютубі є безліч інформації, лекцій, блогерів з своїми успіхами і невдачами, на прикладі яких можна розібратись в цій індустрії. Але тут також бракує україномовного контенту.
Я б радила для цифрового малюнку канал київської школи Artcraft CG School (для ознайомлення з азами) та особистий канал одного з її викладачів Віталія Котенка. Так, він робить дуже часто розбір слабких робіт, але як викладач він дає швидку рекомендацію, як підтягнути роботу конкретному автору, бо розвивати свої навички можна бескінечно і завжди на рік та/або два пізніше буде набагато краще, але вже зараз можна завжди зробити наступний крок. І закріпити теорію на кожній роботі. А мій склад характеру такий, що я люблю самостійне навчання, тому саме спостерігання розбору робіт стало для мене дуже цінним. З іноземних каналів, демонструючи доречі і зовсім іншу школу малювання, я можу порекомендувати канал "Tyler Edlin"-а.

Сподіваюсь, що було цікаво :)
Успіхів всім!

0006_wintermaiden.jpg

Sort:  

Congratulations @lanasaglik! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 upvotes.
Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the April 1st Hive Power Up Day
Hive Power Up Day - April 1st 2021 - Hive Power Delegation

нічого собі малюночки..... гарні, як би мені навчитися так малювати... просто взяти і малювати???)))

Реально все. Ви можете глянути, з чого я починала на hive.blog/@limnade, і відповідно оцінити прогрес. Хоча я не можу сказати, що я за ці три-чотири роки наполегливо працювала, бо в мене була проблема з робочим місцем. На орендованій квартирі я розкладалась на кухонному столі, у батьків або на кухні, або з розкладним столом, який перед кожним прибиранням потрібно звернути, а відповідно ноутбук, графічний планшет і фарби прибрати в тумбу. І я переважно дивилась на ютубі навчальні відео і те, як малюють інші. І тільки останній місяць ми нарешті переїхали в нашу квартиру і я собі організувала робоче місце виключно для малювання.

Але для навчання дуже корисно саме чергувати теорію і практику, і звичайно, якщо ви будете малювати щодня або кілька годин щотижня, то ваш прогрес буде швидшим. Існує теорія, що якщо обрати одну тему і намалювати її тридцять разів, то на тридцять перший ви її намалюєте не гірше за професіонала (наприклад, зимовий пейзаж), але я не можу малювати одну тему, мені постійно хочеться спробувати різне.