Опитування в інтернеті

in Team Ukraine3 years ago

people-answering-online-survey_1262-19290.jpg

Я кілька місяців тому зареєструвалась на сайті інтернет-опитувань. Якщо комусь цікаво, то я можу залишити посилання з моєю рефкою https://surveyharbor.com?ref=135904 , або ви можете брати участь і зареєструвавшись напряму https://surveyharbor.com

Зрозуміло, що я б не сказала, що там великі гроші. У мене накопичились близько 200 гривень за весь цей час, але це залежить від того, яка у них цільова група на опитування. Мені цікаво, що і як у нас питають, у населення. Опитування є також одним із способів робити рекламу продукту, дізнаватись, що саме люди очікують від продукту, і чому надають перевагу. Я сподіваюсь, що таким чином товари будуть більш екологічними і корисними.

Але найбільше мене цікавлять політичні опитування.
За останні сім років я брала участь в одному вуличному опитуванні в Києві близько м.Позняки, де ми тоді жили. І в двох опитуваннях на цьому сайті. Все ж таки більшість опитувань там саме про продукти.

І от сьогодні я трошки розлютилась. Бо сьогоднішнє опитування було таким, ніби воно з Росії замовлене. І, доречі, це вперше, що мене не спитали, якою мовою мені зручно проходити опитування, а тупо вліпили його мені московитською. Хоча я неодноразово зазначала, що можу проходити опитування тільки українською і англійською. Я не впевнена, що за умовами мого співробітництва я можу розкривати всі подробиці, і чи не перевищу я зараз договір про конфеденційність. А якщо навіть і так, то не шкода.

Але опитування сепаратистське. Добре було б, якщо вони спроможні тільки на гібридне вторгнення як сім років тому, зараз послухають нас, що ми їх тут взагалі не чекаємо, і підуть собі по “дєрєвнях”. Але я впевнена, що це не той випадок, коли я відповіла на запитання, а через кілька днів побачу на Укрправді результати подібного опитування, яке проводилось якимось соціологічним центром.

Infographic vector created by katemangostar - www.freepik.com
PS Так, сьогодні ілюстрація не моя, бо мені таке дизайнити поки що надто довго.

Sort:  

Congratulations @lanasaglik! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 300 upvotes.
Your next target is to reach 400 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Tour Update - Governance
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!