Пресконференції Зеленського

in Team Ukraine3 years ago (edited)

pres_zel1.jpg

Привіт всім!

Близько року тому, після другої пресконференції Зеленського, я зробила дві карикатури аквареллю і лайнером, які для мене чітко показують, як еволюціонував імідж Зеленського за рік.

Для мене це виглядало саме так, що коли він тільки обрався, то ще грав свого "парня з народу" і зробив демократичний перформанс. Я тут змальовувала героїв "на основі реальних подій".

А через рік друга пресконференція, коли президент сидить в кріслі повище, а внизу сидять журналісти, кожен з яких має право на одне запитання, і не має права на дискусію... мені надто нагадало інший жанр, не український. І я тоді намалювала ось ці карикатури.

Тепер вони публікуються вперше, бо мені не було куди їх публікувати, коли створювала. А скоро, можливо, настане час нової зустрічі з журналістами, і ця пара вже стане не актуальною. Третю я навряд чи буду ілюструвати, бо не думаю, що формат наштовне на якусь нову ідею.

pres_zel2.jpg

PS Взагалі-то мені подобається коміксний стиль аквареллю, і таких дуже багато європейських мальописів. У мене є два тома "Блекседа" і їх я люблю найбільше.

Sort:  

Згадав отой прес марафон із їжею на столах 🤦‍♂️

Так, мені допомагає перегляд того, що я малювала. Згадуються контексти, хоча моя підбірка ще мала.

У Юрія Журавля крутезний марафон карикатур, і відповідно він виносить наново у стрічку те, що ФБ йому нагадує.