My first impressions of October. Harvest (Ua)

in Team Ukraine7 months ago

GridArt_20231017_153631699.jpg

Насправді я люблю збирати урожай. Я про це вже забула...
Цього літа я проґавила моменти посадки та догляду за городиною, якими зазвичай керує мама, а я беру певну участь... Через безкінечні пригоди з котами та відсутність настрою я майже не бувала на городі. Мені навіть не хотілося збирати огірки чи кабачки. І мене лякав цей стан. Бо насправді я люблю в міру попрацювати. Люблю просто милуватися грядками, коли все проростає.

IMG_20231015_102136.jpg

IMG_20231012_145655.jpg

Робота біля землі приносить спокій, розкладає думки по поличках, допомагає жити "тут і тепер", а також розрухує м'язи. Оскільки мама захворіла, то тепер вже не до філософії і на до роздумів... Я просто маю зібрати дещо з городу. Морква виросла гігантська, а буряк малий, бо весною молоде листя гризли косулі з лісу.

IMG_20231012_145721.jpg

GridArt_20231017_153813807.jpg

Мені завжди підіймає настрій споглядання деяких морквин.


IMG_20231017_155040.jpg

Одна з улюблених робіт — це збір горіхів. Монотонна робота, але дає психотерапевтичний ефект. Тільки обов'язково увімкніть улюблену музику!

IMG_20231015_101433.jpg

Оскільки вересень був сухий, то горішки гарні і теж сухі.


Яблук рвати я не люблю, адже деякі дерева в нас високі (дідусь садив); наші молоді дерева стараємось підрізати і формувати крону, щоб не лізли до неба. Користуюсь таким вже історичним рвачем, заодно і підкачую м'язи.
Коли сонячно, то все дається легко. Але життя тут стає суворим, ночі довгими і все частіше потрібно розпалювати в печі...

GridArt_20231017_154505033.jpg


Без помічників нікуди. Котам трохи нудно, адже вони не менш теплолюбиві, ніж я.
Мамин кіт уже поїхав до міста і кілька днів тому він захворів. Отож хворіють разом із мамою і це дуже мене мучить. Не можу цього року розслабитися.

GridArt_20231017_154239238.jpg


А у лісі наразі пустота, ніби його зачарувала антигрибна фея:) Малий мухомор дає надію, що ще щось проросте. Можливо...
Помітила дуже цікаву річ. Ще в середині жовтня (13-14 числа) дерева і в саду, і в лісі майже повністю зелені! Можливо через теплий вересень. І лише за останні два дні почались зміни і все більше золотих кольорів навколо!

GridArt_20231017_154852522.jpg


Пост був підготовлений на вихідних, які видались трохи шаленими. Як завжди. Отож, написано спеціально для ініціативи Суботній фотодайджест @shady під теґом #happyweeks. Приєднуйтесь, не соромтеся!

Дякую за ваш візит! Мрію писати частіше 💛💙
Sort:  

Гарний у вас врожай і гарно попрацювали)) а мама хай одужує швидше!

Дякую за відгук!! Лікується, виконує вказівки лікаря і вже є результат! Ситуація з мамою взагалі вимагає окремого поста на філософському тему про працю і відпочинок;) і про гармонію між цими поняттями:)

Так, покоління наших батьків взагалі не вміє відпочивати, їх до цього можна змусити хіба під дулом пістолета. Або, коли здоров'я вже не дозволяє, на жаль 😟

Яка краса! Я наче запах відчула Львівської осені...

@olga.maslievich, дякую за відгук! Так, осінь нарешті почалася... Після неймовірно теплого вересня трохи важко звикнути до похолодання. А сонце і далі світить і це рятує трохи. І кольори на деревах з'явилися...

Manually curated by ackhoo from the @qurator Team. Keep up the good work!

Thanks for your support @ackhoo and @qurator team 💞💞💞💞💞

Дуже гарні фото! Скучаю за всіма 🍁🍁🍁

💞💞💞 помало працюємо.... Дякуємо за відгук