Добрий ранок - ловіть світанок

in Team Ukraine2 months ago

Привіт друзі. Як воно Ваше нічого? В мене з'явився гарний коментатор, який неодмінно отримає винагороду за кразий коментар, як я і обіцяв в попередніх постах. (Найкращий коментар під пост, через три дні буде отримувати гарантовано 1 HBI. Що стосується коментарів до вже написаних до 24.02.24 постів там все буде на мій розсуд.)

Вміння тримати слово це те, що важливіше за користь від обману. Як не крути а на обмані далеко не заїдеш. До того ж, чи не обманюєм ми себе більше коли обманюємо інших.

І так, з останнім днем зими, друзі. Вже завтра весна, а це охначає що і сонце вже буде світити по іншому :)


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024

Zen and Beyond


Дякую за увагу! 💙💛

Sort:  

Якщо ти публікуватимеш мої коментарі, ти порушиш мої авторські права, і свята інквізиція спалить тебе на вогнищі, без права на останню сповідь.

І стріла твого призначення понесе тебе прямісінько у 27 градус стільця - центр галактики Чумацький шлях, і зустрінешся ти нарешті з тією безоднею котру так часто згадуєш в своїх останніх дописах 😡🥕

Ура, тепер я знаю шлях :)))

Публікувати нічого не свого не збираюсь. А найкращі коментарі то ті, які завжди копіюються, щоб раптом не втратити. Щоб все зрозуміти, що хоче сказати інша людина треба час.

Запиши, 27 градус стрільця.
Заходити треба через window -
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Вікно_Бааде
😂😂🥱

Куди куди, а в баде (біде) мене ще не відправляли

Трупи тварин до поштової скриньки також не підкидували? Знову буду першою ?

В мене скриньки не має, ту про яку Ви можете знати ніхто не перевіряє. Не мучайте тварин. Вкл. Фантазію

Розкритикував ідею запозичену у короля жахів. Ну нічого собі. Я тоді точно своєю фантазією не здивую. А тварин мучити ніхто й не збирався.