Sort:  

Клас,
Перше на що, я звернула увагу - вірш, прочитала, не памʼятаю щоб такий був у фільмі. Ну думаю пропустила.
Читаю допис, а то ваша робота)))
Браво.

Автори цього фільму мають бути задоволені, коли твоя робота надихає інших - це супер.

Мене дні зацікавили не памʼятаєш на місяць Чорт взяв до себе Самена ?

Рада що сподобався.
Своє, такої якості - треба дивитися.

Не пам'ятаю. Дивився за 3 дні по 3 підходи. Хочу переглянути, знайшов, скача. Тепер є спокуса в гарній якості подивитись, а не в 360 на ютубі. От тільки книгу хочу знайти, бажано аудіо

Є лише казка - аудіо.
Але, кращий - фільм.
Ось ще одна екранізація по мотивам казок С. Лірника

Теж, по ходу дитя «неожиданности» там.
Але по трейлеру, то уступає Хоругві набагато.

мене зацікавив, побачим, що вийде... Точно гляну...

Добраніч, я піду казку слухати (спати) - цілий день ходжу позіхаю (щось завтра буде - прикмета є така)

Не знаю такої.
Може виспатися треба.
Добраніч 😴

zLEFpLVLWMPMwdSM

Це моє
Внутрішнє спостереження

Ааа. Тоді для мене це - таємниця захована за 7 печатями.

А чортенят то 7-мо (разом з Семеном...)

Я також рахувала ;)

7 рукий ( Меркурій - рука, а також дитина)