Іван Бондар "Мелодія Весни", "Бузкова Мелодія А.І. Куксова", "А ми як у Раю"

in Team Ukraine5 months ago (edited)

Привіт друзі. Публікую заготовлений з вчорашнього вечора ночі пост. Сьгодні мова піде про 3 гарні картини Івана Бондаря "Мелодія Весни", "Бузкова Мелодія А.І. Куксова", "А ми як у Раю".


Попередні роботи по темі:

Подорож по Черкаському художньому музею
Тамара Гордова, картина "Ні перед ким ховатися не хочу"
Тамара Гордова, картини "Ми щастя квітку так і не знайшли" та "Натюрморт"
Ірина Нявчук, картина "Осіннє рівнодення" 2023 року
Прекрасна робота, автора якої я не можу розгледіти на фото...
Людмила Березій картини на які не можна дивитись спокійно
Іван Лавріненко та Надія Лавріненко картина "Комета"
Фантазії над назвами картин
Роботи учнів художньої школи Імені Нарбута
Художні роботи Черкаського художнього музею, авторів яких я не знаю Частина 2
Тамара Гордова, картини "Разом", "Декоративні квіти" та "Благослови земле"
Скульптури та статуетки в Черкаському художньому Музеї
Борис Егарізян "Король з синім левом", Анатолій Валієв "Софокл", Антон Шепа "На поточку"
Василь Євич "Розпрягайте хлопці конец...", "Кришталева чара"
Василь Цимбал "Повіяв вітер сстеповий", "І сині гори за Дніпром"
Віктор Клименко "Березень", "Семен Неживий в Каневі"
Віктор Никонов "Жнива почались"
Галина Тимошенко та Христина Шикарчук Панно "Краплини Сонця"
Володимир Савченко картини "Рідна хата", "Стара вулиця Черкаси"
Джузеппе Дзаїс "Пейзаж" картина 18-го століття
Володимир Нестеров "Портрет медсестри Галини Резник" 1989 рік
Віктор Олексенко картини "Доктрина Серця", "Козак Мамай", "Гріхопадіння", "Мамай, або чому жінки вбивають"
Володимир Кузнцов - Ескіз, "Дніпробуд" 1933 рік
Володимир Крамаренко "Борітесь - поборете" 1990 рік
Володимир Балибердін скульптура "Пташка"
Лев Недосенко "Поговори зі мною", "Надвечір'я, серпень"
Роботи родини Нарбутів
Ігор Шумський "Сіромаха" 1993 рік
Євген Найден "Буття" 1991 рік (дерево, полотно, олія)
Лев Маркосян "Жінка в капелюсі" 1989 рік
Ірина Данченко "Вогні міста", "Зелений Дім", "Натюрморт"

Посилання на ресурси музею:

https://muzey.ck.ua/
https://www.facebook.com/cherkasy.art.museum/?locale=uk_UA
https://www.instagram.com/art_museum_ck/


На першій картині зображена моя улюблена пора року. Час коли природа прокидається, немов оживає, після довгої зимової сплячки. Для мене це завжди був найпродуктивніший час в році у всіх сенсах. Не впевнений, на що в цьому році вистачить часу весною, але точно впевнений що вона буде для мене такою ж продуктивною як і попередні весни.

IMG_20231008_142616.jpg

Ще одним прекрасним атрибутом відродження природи є цвіт бузку. Дуже люблю ці квіти кущі. Для мене вони я сигнал того, що прийшов час влаштовувати романтичні прогулянки по місту. Благо, я живу в прекраному місті, природа якого надихає та наповнює - «Хоч Гори гни» )

IMG_20231008_142624.jpg

І остання картина «А ми як у раю», в якій сама назва висловлює аксіому, що відпочинок на природі для когось (як для мене, також) це ще той – рай. Ось такі от весняні спойлери вийшли. Ще зовсім трішки і сонце почне не тільки світити а й пригрівати. І на вулиці стане тепло-тепло. Хоча, напевно по справжньому стане тепло, як завжди, вже після «теплого Олекси».

IMG_20231008_142636.jpg

До зустрічі, бережіть себе. Пам’ятайте, як би не було холодно і самотньо – наступить час коли вийде сонце і обов’язково стане краще, принаймні – тепліше :) Так, пора закінчувати, а то я вже як той «терапевтичний провідник».


з Україною в серці 💚


Archive ✍️

Листопад 2023
Жовтень 2023
Вересень 2023
Серпень 2023
Липень 2023
Червень 2023
Травень 2023


Дякую за увагу! 💙💛