Sort:  

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @lovver, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Єдине, що ти береш із собою, коли йдеш, це те, що ти залишаєш позаду».

Рибка бананка, де твоя панамка, хоч сам зрозумів, про цитата ?

Не проста метафора

Навіщо писати про те, що не розумієш?
Щоб здаватися розумним достатньо носити окуляри.

Все ж таки ти думаєш, що я не розумію?

Докажи, що окуляри не просто так носиш.

Не збираюсь, я тобі нічого доводити,
тут
зарз
в цьому форматі онлайн

А окуляри я й равда не просто так носю, в мене зір не альо "Не бачу очевидних речей"

Я ні на секунду в цьому не сомнівалась.
Який же ти нудний. 🥱