Sort:  

Так.
Не люблю працювати задарма.
Тільки після 15 думаю. А ти ?

Так і я опублікую, але після того, як уже офіційна книга буде опублікаована на алфавіті (ніби)

Книга?
Я про це не бачила. Так звісно тоді, вірно буде публікувати роботу вже після виходу.
Не хай полежить.
Їсти вона не просить )

На рахунок історії - Респектіще!!!

Хоча (трохи конструктивної критики) що ти, що я, змазали кінець...

Думаю, обидві історії приблизно однієї якості. Хоча... Жартую 🤣🤣🤣

Я здивована.
Молодець.
Твій кінець мені сподобався. Єдине до чого притензія, слово спор на початку, якось різнуло по вухам.

А чому здивована?

Тому що, написати такий великий та деталізований текст за два (?) дні, це нечувано. Я суджу по собі, я втомлююсь і починаю халтурити.
В моєму випадку, якби я описала бездонника, було б набагато цікавіше. Та я полінилася. 😅

Це перше, а друге, це твоя найкраща робота.
Я не бачила, щоб ти до цього так старався.

Я скидую свою писанину …

У візок глянь

Він пустий