Sort:  

Мабуть почну пости писати))) Треба ж щось з цими HBI токенами робити

Давно пора!!! На коменти не прилятає? Ніби і на коменти повині прилітати апвойти

Ці hbi стейкати мабуть треба. Але я щось і в hive engine не можу їх знайти

Нічого робити не треба. Є ресурс де можна все подивитись

Дякую! Тепер буду знати

Дякую за чудовий конкурс )))
🌱

І Вам дякую, де б я ще скільки поінтів назбирав, як не в "приємних" розмовах )))

:)
Добре, пан Ловер, що від того є якась користь.

Не прибідняйся, користі дуже багато в наших теревенях. І не тільки мені...

Поміть, будь-ласка, що я ніколи, не казала, що не маю від тебе користі. Звісно маю.

Помічаю :)

Дякую вам, що звернули увагу на це, та помітили.

А що я не залишив жодного коментаря за минулий тиждень? 😉 Бути такого не може))

Я підбиваю з середи по середу. В тих постах, що я вказав в звіті не було. Думаю ще все попереду :)

До речі, зараз есеці дуже примно підтримує якщо купити буст акаунту за 1500 тоінтів, Правда, бажано пару постів через їх застосунок написати

Congratulations @lovver! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP