Віра

in Team Ukrainelast year

Привіт друзі. Дивлюсь я не а це фото і думаю, як можна не вірити у «Вищі сили». Для когось це Бог, для когось Аллах, для когось Будда, для когось Вищий Розум, для когось ще якось…

Я завжди вірив у те що є «щось» значно більше за нас. Щось, що ми не можемо ні зрозуміти, ні пізнати. Можемо тільки вірити, і сподіватись, що наша Віра допоможе нам хоча б частково наблизитись до цього «Щось».

IMG_20230525_180455.jpg

Найчастіше думки про вічне, прекрасне, величне та непізнане виникають при погляді на небо. Коли я робив це фото, я навіть не сподівався, що вдасться передати цю красу. Помилився, частину тієї краси я все ж таки зміг передати.

Sort:  

Отак і наші предки 200 чи 500 років тому дивилсь на небо і ... вірили у вищі сили.

Так, деякі речі залишаються незмінними

Congratulations @lovver! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You published more than 30 posts.
Your next target is to reach 40 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

Our Hive Power Delegations to the May PUM Winners