Подорож до ботанічного саду

in Team Ukraine4 years ago

Подорож

Джерело дивиться тут:https://uateka.com/uk/article/geography/nature/1096
image.png
Вітаю шановні читачі, сьогодні ми разом відправимося на прогулянку.

У один спекотний день "я відпочивав у Криму" я вирішив що відпочинок це добре, але і місто треба побачити.

Я вирушив поїхати, й побачити ботанічний сад Криму, маршрутка як завжди швидко проїхала і я вирішив іти пішки.По дорозі у мене з'являлись сумніви:Че туди я йду?Може у когось спитати? Але я продовжував свій шлях, по дорозі я побачив праворуч яскраві сади винограду, дали був сад соняшника, є на що подивитись.

Спека в дорозі підганяла мене, після садів ліворуч я побачив гостинцю, мене це здивувало, хто туди їздить? І я продовжив подорож, я казав собі, якщо ні потраплю у той сад так хай це буде спортивна прогулянка, через де які години я побачив зелені кущі праворуч та ліворуч, і ті самі сади. Хух, все ж я дійшов.

Я зайшов у сад що був ліворуч від мене, оплатив копійчини, й знайшов одного гіда якій дуже цікаво розповідав про всі рослини та дерева, ми підійшли до одного дерева і він розповів що це "ліванський кедр" в чому його ризниця, він без верхівки, це було цікаво. Інші рослини я вже бачив, і нічого нового це мені не казало.
image.png

Я прийшов щоб хоч раз побачити як відчиняється "лотос", побачив, іноді дуже цікаво постежити за життям рослин. Пів дня пройшло, є ще один сад що був праворуч з "кактусами" та іншими квітами.
image.png

Що ж час минув, треба повертатись, зараз я йшов, й у мене ні було сумнівів, і я дуже швидко дійшов до дому, ну як дому, ми знімали кімнату, коли зняли опинилось що там живе чоловік, якому залишилось ще три дні там жити.

Подорож дуже добре запам'яталась, чекайте продовження....

Не забуваємо:Крим це Україна.🇺🇦

Sort:  

Треба було ще написати, що ти був там до анексії його😉

Я ще напишу,є продовження😉