Читаючи книгу ... "Бог завжди подожує інкогніто" Лоран Гунель (Продовження)

in Team Ukrainelast year

В останній час я знову повернувся до паперових книг. В читанні паперової книги є дуже важлива перевага над прослуховуванням – значно зручніше записувати своєрідні нотатки, афоризми. Зараз я читаю дві книги, які вже були Варті моїх нотатків. Вирішив, поділитись цими нотатками. Можливо саме вони спонукають Вас також прочитати цю книгу.

Вирішив не починати все ззаново а додати нові цитати до вже опублікованих тільки з початку.

image.png

Source

Свобода - усередині нас. Вона має виходити з нас. Не очікуй, що вона прийде десь із зовні.

  • як же стати вільним у середині себе?
  • Не існує єдиного рецепта чи стовідсотково ефективного способу. Однак непоганим методом є час від часу обирати поведінку чи дії, яких ти зазвичай ретельно уникаєш

Коли ти йдеш життям, обходячи здалеку все, що тебе лякає, ти не можеш побачити, що більшість тих лячних речей вигадані твоїм же розумом.

Цитата Ганді: "Ми самі мусимо стати тими змінами, яких хочемо домогтися від світу"




  • "Уяви на що буде схожий світ, коли кожна ситуація не в змозі примусити тебе почуватися незручно.
  • Мені до такого далеко
  • Єиний спосіб дістатися цього - вриватися в реальність, іти навпростець проти об'єктів твого страху, аж поки страх не щезне, а не ховатись в куток і плекати свій ляк перед незнайомцями."

"Знаєш, кожен вільний дивитися на життя, як на площу, засіяну пастками, які треба оминати, або ж як на майданчик для ігор, де в кожному закутку є якийсь цікавий досвід, який збагачує."

"Ставлення людей до мене залежало від моєї власної поведінки... Я сам впливав на їх поведінку."

"Я назнав у собі здатність робити те, до чого не звик, - і це був найцінніший досвід.
Вузький тунель життя помалу почав ширшати."