Думки про торгівлю

in Team Ukrainelast year

Привіт друзі. Хочу трішки подумати в голос на тему торгівлі. Чим біль дорослішим я стаю, тим більше в мене виникає бажання перестати працювати на когось і почати працювати на себе. Є певні стримуючі фактори, які заважають це зробити в даний час. Тут і мої внутрішні фактори і зовнішні, але є розуміння, що так довго продовжуватись не може – тому потихеньку шукаю інші варіанти.

Одним із таких варіантів є торгівля. Я люблю цифри, напевно з самого раннього дитинства. Думаю, що не погано орієнтуюсь в темі психології мас і активно займаюсь вивченням технічного аналізу. Чи буде цього достатньо, впевнений, що ні. Найважливішого компоненту – досвіду торгівлі, в мене не так уже й багато.

image.png

link

Чому саме торгівля? Тут багато аспектів. В першу чергу це азарт, без якого мені дуже нудно. З Іншої сторони, це реальний спосіб задовольнити мої фінансові запити. Тут не має обмежень, не має керівників, не має підлеглих. Тут я сам в полі воїн, все що зможу – моє.

Що лякає? Страх втратити активи, якими буде відбуватись торгівля. Страх розчарування у власних силах. Соціальний супротив. Рідні точно не зрозуміють варіанту зміни стабільного доходу, навіть якщо він біля 700$ на місяць на невизначеність, де може бути як прибуток так і фінансові втрати.

Films
Books
Important
Міліарди / BillionsФауст - Йоганна Вольфганга Гете / Faust - Johann Wolfgang GoetheДавайте познакомимся
Батько / The Father (2020)Чезаре Ломброзо «Геніальність і божевілля» / Cesare Lombroso "The Man of Genius" (1891)Хто міг подумати, повторний старт блогу, 14 день війни / Who would have thought, a restart my blog, the 14th day of the war
Великий куш / Snatch (2000)Олександр Купрін «Яма» / Yama: The Pit (1916)Фріврайт із бомбосховища / Freewright from the bomb shelter
Вихід дракона / Enter the Dragon (1973)Sigmund Freud "Three Essays on the Theory of Sexuality" / "Три нариси з теорії сексуальності" (1905)Українське небо / Ukrainian sky
«Карти, гроші, два стволи» / Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)Нотатки із книги «Много - это сколько? Как не избаловать любимого ребенка»Natasha le - Українське мистецтво / Ukrainian art
Mean Machine / Костолом (2001)Читаючи книгу ... "Бог завжди подожує інкогніто" Лоран Гунель (Продовження)Hope / Надія
King Arthur: Legend of the Sword / Король Артур: Легенда меча (2017)Правда одна / The truth is one
RocknRolla / Рок-н-рольщик (2008)Coffee / Кава
Guardians of the Galaxy Vol. 2 / Вартові галактики 2 (2017)The key to thought control / Ключ до контролю за думками
Віднесені / Swept Away (2002)Too much is bad / Що занадто - то погано
Відкладання на завтра
Спроба допомогти собі завтра