ПРИГОДИ

in Team Ukraine8 months ago

20231102_112007.jpg
Я говорила в попередньому дописі, що пухнастий кіт ходить за мною як пес?

Сьогодні шалений день...
Настав день Х. День відправки ще однієї найбільшої посилки нашим хлопцям. Не вистачало зовсім трішки і потрібно було швиденько придбати, скласти і відправити, щоб вона вже завтра прибула до них.

З самого ранку побігла до магазину, звичайно не забула про сніданок друзям нашим меншим. Так от пухнастому сніданок не знадобився, йому цікавіше було подивитися куди я пішла.
А йти потрібно було далеко, потрібно було забігти в декілька місць.
20231102_114234.jpg
Біжу значить я собі по справах і чую кричить кіт. Повертаюсь, а там він біжить і кричить щоб його зачекали.
Я ще таких котів не бачила... Біля магазину чекає, не тікає ще й знає правила дорожнього руху😂
На пішоході поки не скажу, що можна йти, він буде сидіти і дивитися в обидві сторони.
Ну ви розумієте, як на мене дивилися люди 🤪

20231102_111216.jpg
Такі походи останнім часом відбуваються в нас частенько. Втомлюється але біжить, з точки А в точку Б і все ж таки повертається в точку А.