You are viewing a single comment's thread from:

RE: How I Plan to Develop Hive Blog - #uamakehivepopular Team Ukraine Challenge

in Team Ukraine4 years ago

Гідна ідея, треба реалізовувати!

  1. Щодо залучення людей на Hive. На мою думку, неможливо просто взяти, і залучити людину на Hive )) Але можна робити українську спільноту кращою, цікавішою, із більш змістовним наповненням, розповідати про Hive. І тоді людина, яка відчує, що тут їй цікаво і комфортно, обов'язково долучиться до проекту.
  2. Щодо назви - на мою думку, вона має об'єднувати проект Hive та Україну. Щось на кшталт HiveUa, HiveInUa, DreamHiveUa і таке інше.
  3. Мене цікавить тема підприємництва, і можливо я б поспілкувався на сторінках Вулику з кимось зі своїх друзів-підприємців (а таких чимало). Така ідея в мене є, але з форматом (чи то в своєму блозі, чи то на окремому) - ще не визначався. Прийде час - тоді буду міркувати.
    Взагалі, я прихильник позиціонування та спеціалізації. Якщо спілкуватися із людьми, то в ідеалі мають бути якісь напрями - не з будь-ким спілкуватися, а в межах якоїсь мети, якогось вектору. Скажімо, мені цікаве підприємництво, то ж я хотів би спілкуватися із підприємцями.
Sort:  

Щодо залучення людей на Hive. На мою думку, неможливо просто взяти, і залучити людину на Hive )) Але можна робити українську спільноту кращою, цікавішою, із більш змістовним наповненням, розповідати про Hive. І тоді людина, яка відчує, що тут їй цікаво і комфортно, обов'язково долучиться до проекту.

Власне, весь цей проект задумується саме для того, щоб збільшити кількість цікавого контенту і спробувати "зупинити погляд" пересічного користувача на ньому та зацікавити спочатку в якості читача, а потім і в якості блогера )

Щодо назви - на мою думку, вона має об'єднувати проект Hive та Україну. Щось на кшталт HiveUa, HiveInUa, DreamHiveUa і таке інше.

Дякую, буду рухатись в цьому напрямку 😌 ідея чудова!

Мене цікавить тема підприємництва, і можливо я б поспілкувався на сторінках Вулику з кимось зі своїх друзів-підприємців (а таких чимало). Така ідея в мене є, але з форматом (чи то в своєму блозі, чи то на окремому) - ще не визначався. Прийде час - тоді буду міркувати.

Ну ось саме для такого я і прописала, що спільнота може висувати свого кандидата для допису. Я більше по всіляким творчим людям просто і в полі мого зору саме вони 😊 Ну і, у випадку чого, з радістю буду шерити подібні дописи від інших

Взагалі, я прихильник позиціонування та спеціалізації. Якщо спілкуватися із людьми, то в ідеалі мають бути якісь напрями - не з будь-ким спілкуватися, а в межах якоїсь мети, якогось вектору. Скажімо, мені цікаве підприємництво, то ж я хотів би спілкуватися із підприємцями.

Проект буде досить різностороннім в плані тематик, вірніше я так задумую, тому всім місце знайдеться в рубриці "цікаві люди", наприклад. Такі пости, як історії успіху, розповідь про когось та про те, чим людина займається і хто він це цікаво не дивлячись на те підприємець це, митець чи ветеринар.
Єдине, що в такому випадку для інтерв'ю буду діставати саме спільноту, щоб задавали більш профільні запитання, а я по "житєйським" буду )
Впевнена, що якщо буде якийсь готовий успішний кейс, то потім підтягнуться і ті, хто буде серйозно займатись іншими тематиками. Можливо, і Ви якось започаткуєте проект по підприємцям та всьому що з цим пов'язано 😏