Крадений контент з мого блогу на blurt // Stolen content from my blog on blurt

in Team Ukraine2 years ago

Офіційна заява!

Акаунт https://blurt.blog/@occupy-mars - це НЕ я. Це крадії, яким дуже сподобався мій блог, що вони навіть не полінувалися урізноманітнити там перший допис з купою моїх фоток з мого блогу.

Весь контент за тим посиланням крадений! Я не зареєстрована на blurt. Якщо ви там зареєстровані, можете залишити пару коментів тому крадію-користувачу. Або може знаєте, що з цим робити. Дякую.

Official statement!

The account https://blurt.blog/@occupy-mars - is NOT me. These are thieves who liked my blog so much that they didn't even bother to diversify the first post there with a bunch of pictures of me from my blog. If you are registered there, you can leave a couple of comments to that thief-user.

All content on that link is stolen! I am not registered on blurt. Or maybe you know what to do with it. Thank you.

Sort:  

Зараз у тому блозі вісить помітка - я прикидаюсь occupy-mars

Так, це після моєї скарги в discord цієї платформи, добре, що зреагували.

Цього прикидала треба банити й антилайкати. А він виявляється серед нас живе тут у комюніті.

Як ви це помітили?

Це випадково помітила @scrodinger, вона думала, що то я веду там блог, і в приватному листуванні ми здивувалися, що я вперше побачила той блог...

Нічого собі... Це отак просто хтось буде заробляти чужою працею? І як припинити це неподобство?

Мабуть поскаржитись можна

Куди і кому? Я не хочу реєструватися на тому сайті, щоб залишити гнівний коментар.

Не знаю, як і куди скаржитись.

Здрастє.
Тут така справа.
Я трохи подосліджував вашу тему. Бо я за справедливість.
Так от у мене є серйозні підстви важати одного тіпа, який вкрав ваш акаунт і захотів собі на цьому трохи підзаробить.
Є така приказка двічі в одну річку не зайдеш, але він зміг.