Пісня про голодомор в Україні 1932-1933 років.

Пісня про голодомор в Україні 1932-1933 років.
Цей гурт я запрошував на масовий захід - "Моє рідне село".
Я випадково натрапив на їх пісні та відео з концертів у ютюбі, і вони мені нагадали мій гурт у якому я виступав та той жир і драйв роковий.
Ця пісня не нова, але кожного року актуальна, й кліп зроблений цікаво та емоційно.
Головний герой у ролі того моторошного голоду, який ходить по хатах та забирає життя у дітей та людей.
Відео зроблене у чорно-білому кольорі, що теж концептуально між аналогом зла та добра.
Музика та виконання якісні.

Я особисто не багато знаю пісень та гуртів, які б піднімали цю тему, адже вона не хайпова не крута й весела. Бо більшість виконавців хочуть завжди бути для публіки клоунами чи шутами, щоб веселити та приносити настрій позитивний, а тут сумне та неприємне.
Сумне та неприємне, а особливо для шоу-бізнесу телевізійного формату не кульно.
Не забуваймо цю трагедію! Не давайте цій трагедії відбутися знову ще колись!
Воля та свобода має бути першочерговою потребою для життя.

Хочу сказати таке, хто ще не знає, що до проведення голодомору було завчасно росіянцями передислоковано військових з України (українців) на далекий схід, а з усієї території росії військових переведено в Україну.
Тоді розуміли, що українці не дозволять вмирати своїм родичам та близькім, тому їх вивезли подалі від України рубати ліси.
Без зброї голодні селяни не мали шансів на виживання, адже у них не тільки відібрали худобу та зерно і усіх харчі, а навіть познищували жорна, щоб вони не могли чи то з прихованого зерна, чи з іншого насіння або чого не будь робити собі борошно.

Цинічно й страшно.