Згадалося. Моя перша рибалка. Частина 2.

in Team Ukraine3 years ago (edited)

Початок розповіді можете знайти тут:
https://peakd.com/hive-165469/@oleksii.tkachuk/zgadalosya-moya-persha-ribalka

Продовження.

Весною десь у квітні чи травні наш початковий клас почув від учительки Тетяни Микитівни, що ми 1-Б з іншим класом 1-А підемо на озеро на рибалку. На наступному тижні.
Ох я зрадів. Зраді? Та я на сьомому небі був від цього. Бо я нарешті випробую свою вудку рибацьку для цього. Я взяв вудку на якій намотана лєска та з усім класом помандрував на поле де між трьох дерев було озерце маленьке, я навіть назви його не пам'ятаю, а може й не було назви у нього.
Всі взяли вудки власні у кого були, у більшості дітей то були з ліщини вудки.
Коли ми прийшли на місце вчителька оголошує, ну хто вміє та взяв з собою вудки починайте ловити та покажіть нам як це робиться.
Я ж відповідно ні ловити, ні показати того не вмів. Я стояв та дивився, як то роблять інші хлопці.
Вони були заклопотані власними справами, розмотати вудку та наживити на гачок щось та почати ловити підлаштувавши глибину.
Коли довго нічого не клювало у хлопців, я підійшов до однокласника й попросив мені допомогти з моєю вудкою та навчити мене ловити рибу.
Взяв він у руки мою коротеньку вудку, та й каже ну розмотай лєску для початку.
Я розмотав.
Він каже, а де поплавок?
Я такий, який поплвок?
Він ну якийсь має бути й гачок й грузики...
Я кажу у мене немає.
Він ту то ти сьогодні нічого не спіймаєш та ловити не зможеш.
Я назад почав розчаровано лєску намотувати назад на вудку.
Так з нічим повернувся додому засмучений та розбитий від того, що всі мої мрії та уява про рибалку не справдилася.
Там я побачив як рибинку маленьку спіймав однокласник на власну вудку, але ж моя красивіша була й нова... Чому ж так? Чому? Я теж хотів ловити рибу...

Продовження буде далі...