Autumn is the time to be productive ... Щотижневий челенж від @teamukraine - "uamynext4monthplans" - Мої плани на наступні 4 місяці

IMG_20200904_212045_736.jpg

What do I plan to do in the next four months? To travel and do my best to make my next trips as comfortable as possible. And this: to learn English, to improve my ability to drive a car and to strengthen my physical health, so that travel would bring me maximum pleasure.

Що я планую робити наступних чотири місяці? Подорожувати і робити все те, щоб мої наступні подорожі були максимально комфортними. А це: вивчити англійську, удосконалити своє вміння водити автомобіль і укріпити своє фізичне здоров'я, щоб подорожі приносили мені максимальне задоволення.

IMG_20200904_212036_673.jpg

Personally, this year I dreamed of traveling in Ukraine. I finally decided to visit some beautiful places I had never been, but the quarantine stopped me. And we spent five months in the village. In fact, it was an exciting time spent with our 80-year-old grandfather. We helped him live the first months after the death of my mother, his wife... Quarantine was timely in my life, I needed it ...

And so the first trip at the end of the summer to our favorite Lebedivka near the Black Sea took place and helped us to "cancel" the quarantine in our heads. And there was also an event that I declared Freedom Day in our lives. Both of my daughters switched to distance learning. It's time to travel.

Особисто я цього року мріяла про подорожі Україною. Я нарешті надумала відвідати кілька прекрасних місць, де я ніколи не бувала, але карантин зупинив мене. І ми провели п'ять місяців в селі. Насправді це був захоплюючий час, проведений з нашим 80 літнім дідусем. Ми допомогли йому прожити перші місяці після смерті моєї мами, його дружини... Карантин був своєчасним у моєму житті, мені він був потрібен ...
І ось перша подорож наприкінці літа до нашої улюбленої Лебедівки біля Чорного моря відбулась і допомогла нам "відмінити"карантин в наших головах. А також відбулась подія, яку я оголосила Днем Свободи в нашому житті. Обидві мої доньки перейшли на дистанційне навчання. Час для подорожей настав.

IMG_20200904_212033_378.jpg

This is a fantastic discovery that people have come up with: to buy a happy week or two of heavenly life for money, when they can forget about problems, lack of money and just enjoy life. Here's how you see in these photos :) The only question is how often a year we can buy ourselves such time? Imagine that you are a happy person who has financial and time freedom. How often would you like to travel? Personally, we want to go abroad twice more by the end of the year, as well as several more times to exciting places in the Carpathians. And what can I say - we could travel non-stop )

Це фантастичне відкриття, яке придумали люди: купити собі за гроші щасливий тиждень або два райського життя, коли вони можуть забути про проблеми, нестачу грошей і просто насолоджуватись життям. Ось так, як ви бачите на цих фото :) Питання лише в тому, як часто на рік ми можемо купити собі такий час? Уявіть собі, що ви є щасливою людиною, яка має фінансову та часову свободу. Як часто ви б хотіли їхати в подорож? Особисто ми хочемо відправитись ще двічі закордон до кінця року, а також ще кілька разів в захоплюючі місця в Карпатах. Та що там казати - ми б могли подорожувати безупинно!

IMG_20200904_212040_425.jpg

But you may remember that I wrote about our dream to go to Ubud in Bali for two months. Therefore, we must seriously prepare for this journey. Autumn is the time to be productive !
And as I said, this is a course for me to improve driving, because there you need to drive a car. We study English online. And yoga is the best time to strengthen your physical potential - November and December! Well and on December 31 to put to itself an estimation for self-discipline)))

Але можливо ви пам'ятаєте, що я писала про нашу мрію поїхати на Балі до міста Убуд на два місяці. Тому ми маємо серйозно підготуватись до цієї подорожі. Осінь - час бути продуктивними! І як я вже казала - це для мене курс з удосконалення водіння, тому що там потрібно їздити на авто. Англійську ми вивчаємо онлайн, а ось йога для укріплення свого фізичного потенціалу - листопад і грудень - самий підходящий час! Ну і 31 грудня поставити собі оцінку за самодисципліну )))

Sort:  

Чудовий план. Все у вас вийде ))

Дякую ! Твоя віра дуже цінна для мене!


This post was shared and voted inside the discord by the curators team of discovery-it
Join our community! hive-193212
Discovery-it is also a Witness, vote for us here
Delegate to us for passive income. Check our 80% fee-back Program

Thank you so much)

Гарні плани. Удачі в їх втіленні.

Дякую. Ми налаштовані рішуче :)